رئیس هیئت وزنه برداری استان قم گفت: یاسین پیشروی قم در رده دوم جدول لیگ بر‌تر وزنه‌برداری باقی ماند.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 07 December 2015
به گزارش تابناک قم، محمدحسین شجاع فرد اظهار داشت: تیم وزنه برداری یاسین پیشروی قم رتبه دوم خود را در جدول لیگ بر‌تر وزنه برداری باشگاه‌های کشور حفظ کرد.

وی افزود: در سومین هفته از رقابت‌های لیگ بر‌تر وزنه برداری باشگاه‌های کشور که با حضور ۸ تیم، روز گذشته در اهواز برگزار شد تیم یاسین پیشروی قم پس از تیم ذوب آهن اصفهان و بالا‌تر از تیم حفاری خوزستان در رده دوم قرار گرفت.

رئیس هیئت وزنه برداری استان قم گفت: یاسین پیشرو امسال علاوه بر تکواندو و فوتسال در رشته وزنه برداری نیز سرمایه گذاری کرده است و وزنه برداری قم برای نخستین بار در لیگ بر‌تر کشور حاضر شده است.

شجاع فرد بیان داشت: در مسابقات هفته سوم در اهواز در وزن ۵۷ کیلوگرم یاسین پیشرو قم نماینده‌ای نداشت اما در اوزان ۶۲ کیلوگرم مجید عسگری به مقام نایب قهرمانی رسید و در وزن ۶۹ کیلوگرم جابر بهروزی مقام دوم و سجاد بهروزی مقام چهارم را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: در اوزان ۷۷، ۸۵، ۹۴ و ۱۰۵ کیلوگرم به ترتیب مرتضی رضائیان دوم، محمد قلی‌زاده ششم، علی هاشمی به مقام قهرمانی و سهراب مرادی نیز به مقام نخست رسیدند اما دسته به اضافه ۱۰۵ کیلو بهادر مولایی رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس هیئت وزنه برداری استان قم تصریح کرد: تیم وزنه برداری یاسین پیشرو قم توانست در هفته سوم رقابت با کسب ۵۷۳ امتیاز پس از ذوب آهن به مقام دست یابد و مقام دوم خود را در جدول رده بندی حفظ کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار