کد خبر: ۱۴۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 14 December 2015
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری همایش «روز رشت» در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مظفر نیکومنش شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه «روز رشت» اظهار کرد: قصد داریم از تاریخ 8 تا 12 دی ماه برای برگزاری همایش «روز رشت» برنامه‌های مختلفی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هشتم دی ماه مصادف با حماسه حضور باشکوه مردم رشت در محکومیت فتنه 88 و اعلام حمایت از ولی فقیه است، افزود: 12 دی ماه نیز شهر رشت به عنوان مرکز استان گیلان انتخاب شده‌است.

برگزاری دومین همایش نارنجی‌پوشان در رشت

عضو دیگر اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در نشست مذکور از برگزاری دومین همایش نارنجی‌پوشان شهر باران خبر داد و گفت: این همایش در هفته نخست دی ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

فاطمه شیرزاد هدف از برگزاری همایش مذکور را ارج گذاشتن به خدمات شبانه‌روزی پاکبانان شهر رشت عنوان کرد و افزود: در این همایش مسابقه‌ای برای عکاسان شهر رشت در نظر گرفته شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه عکاسی مذکور با موضوع «پاکبانان پرتلاش شهر من» در رشت برگزار می‌شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در نشست مذکور خواستار تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور در صحن شورا شد و اظهار کرد: با لایحه ارسالی در زمینه کمک مالی شهرداری به اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تجلیل از چهره‌های برتر کنکور رشت مخالفم و این اقدام باید به صورت مستقیم و توسط اعضای شورا انجام شود.

فرهاد شوقی گفت: اگر بخواهیم مبلغی در اختیار اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تجلیل از چهره‌های برتر کنکور قرار دهیم کار پسندیده‌ای نیست و خودمان می‌توانیم عملاً برای تجلیل از چهره‌های برتر کنکور شهر رشت ورود کنیم.‌

به گزارش فارس، لایحه مذکور برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی شورا ارسال شد، لایحه مساعدت مالی برای ناشران و مؤلفان که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فرستاده شده‌بود نیز مورد بررسی اعضای شورای شهر رشت قرار گرفت.

به گزارش فارس، این لایحه به دلیل بی‌اطلاعی کمیسیون و سازمان‌ مربوطه‌ برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ارسال شده‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار