بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 21 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



آیت الله آمد

اکبر هاشمی رفسنجانی پس از حضور در وزارت کشور و ثبت نام کاندیداتوری در انتخابات خبرگان در جمع خبرنگاران سخن گفت.

تابناک گیلان به نقل از کانال تلگرامی هاشمی رفسنجانی، مهمترین بخش های سخنان وی به این شرح است:

-   ستون انقلاب به دست مجلس خبرگان است و تاکنون به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب ترین فردی که پس از امام مجلس خبرگان انتخاب کرد که با طراوت و شادابی کار خود را ادامه می دهد.

- با شرایط نا امنی که کشور مارا احاطه کرده و حوادثی که شکل خواهد گرفت سال های مهمی خواهیم داشت.

- از نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی که اجازه تحرک اشرار را نداده اند قدردانی می کنیم.

- هر کس که انتخاب شد با اتکا به رای آنها می تواند تصمیم بگیرد، این امانت ایجاب می کند که با حقیقت بینی از این رای حراصت کنیم.

- امیدواریم که این انقلاب به ظهور حضرت حجت ختم شود و زیر نظر ایشان راه را بپیمائیم.


هاشمی: ستون انقلاب به دست مجلس خبرگان است

هاشمی: ستون انقلاب به دست مجلس خبرگان است



خنده ظریف جهانی شد +عکس

شبکه سی ان ان در گزارش تصویری خود از بهترین خنده‌های جهان درسال 2015 تصویری از وزیر امور خارجه کشورمان قرار داد.

شبکه‌ خبری سی ان ان پس از برگزاری یک نظرسنجی درباره‌ی عکس‌های منتشر شده خود در سال 2015 تصاویر مربوط به بهترین خنده‌های جهان در سال جاری میلادی را منتشر کرد که در میان آنها افراد سیاسی برجسته، اقتصادی ، ورزشی و مردم عامه دیده می‌شود.

خنده ظریف جهانی شد +عکس

خنده محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز یکی از 35 تصویر منتخب است.

در توضیح این عکس نوشته شده است: وزیر امور خارجه ایران در حال مزاح کردن با خبرنگاران در ژنو پیش از دیدار با جان کری همتای آمریکایی‌اش درروز چهارشنبه 14 ژانویه 2015.12.21.

وزیران امور خارجه ایران و آمریکا در دو سال گذشته در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بارها با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. این مذاکرات سرانجام به حصول توافق بر سر برنامه جامع اقدام مشترک منجر شد که بر اساس آن، ایران در ازای لغو تحریم‌های بین‌المللی برنامه هسته‌اش را محدود می‌کند.


عکس نیمه برهنه منتسب به دختر نعیمه اشراقی صحت ندارد + تصاویر

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی؛ مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

طی روزهای اخیر تصویری نیمه برهنه از دختر نعیمه اشراقی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ادعا می کند وی اقدام به کشف حجاب کرده است که در ادامه آن را می ‌بینید:

عکس نیمه برهنه منتسب به دختر نعیمه اشراقی صحت ندارد+تصاویر

**واقعیت**

اما حقیقت ماجرا از این قرار است که تصویر فوق دستکاری شده و همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید به هیچ عنوان صحت ندارد.

عکس نیمه برهنه منتسب به دختر نعیمه اشراقی صحت ندارد+تصاویر

نعیمه اشراقی سومین فرزند شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه امام خمینی(ره) است؛ وی چندی پیش عکس‌های دخترش را که در یک مسابقه علمی دانش‌آموزی در خارج از کشور جایزه دریافت می‌کرد در فیس بوک خود با دستکاری در لباس دخترش و محجبه‌تر کردن او منتشر کرد؛ این کار باعث واکنش برخی کاربران فیس‌بوک شد.

عکس نیمه برهنه منتسب به دختر نعیمه اشراقی صحت ندارد+تصاویر



دختر شایسته در تیررس داعش +عکس

گروه داعش با انتشار پیامی دختر برگزیده عراق را تهدید کرد.

مراسم انتخاب دختر برگزیده عراق برای اولین بار پس از 40 سال در روزهای اخیر برگزار شد و حالا شخصی از داعش در یک تماس تلفنی با "شیماء قاسم" از کرکوک، وی را تهدید کرده که یا برای "جهاد نکاح" به داعش بپیوندد و یا به زودی به اسارت گرفته می‌شود. 

مسابقه انتخاب دختر برگزیده عراق برای اولین بار از سال 1972 در بغداد برگزار شد. 

دختر شایسته در تیررس داعش + عکس



«20:30» مدل تخریب شخصیت‌های نظام

به گفته برخی رسانه‌ها، با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، صداوسیما بخش‌های خبری جدیدی را برای «تخریب» راه‌اندازی کرده است.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات، صداوسیما با راه‌اندازی بخش‌های خبری کوتاه در شبکه‌های مختلف رادیویی، به تخریب شخصیت‌های نظام و برخی دیگر از شخصیت‌ها پرداخته می‌شود.

این بخش‌های خبری به تقلید از خبر 20:30 سیما تنظیم شده و حمایت از یک جناح خاص و تخریب جناح دیگر را در دستور کار خود دارند.

تجربه عملکردهای این‌چنینی در گذشته نشان می‌دهد که تخریب‌، اثر معکوسی دارد و مردم به افرادی که توسط دستگاه‌های رسمی یا افراد دارای مسئولیت تخریب می‌شوند، گرایش بیشتری نشان می‌دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار