سرپرست سابق دانشگاه مازندران، میزان بدهی بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 21 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام فخرالدین آقمشهدی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه مازندران بابیان اینکه حدود شش میلیارد تومان بدهی داریم از سنددار شدن تمام زمین‌های متعلق به دانشگاه اظهار خرسندی کرد و گفت: هیچ ملک بدون سند نداریم.

وی آزادسازی پردیس را از دست متصرفان گام بزرگی خواند و گفت: امضای قرارداد با بخش خصوصی داریم برای ایجاد فضای سبز و همچنین زمین‌های وزرشی و آغاز مجدد ساخت دانشکده علوم اقتصادی واداری پس از چند سال از توفیقات به شمار می‌رود.

وی سرلوحه قرارداد اخلاق در دانشگاه را از اولویت‌های اول برشمرد و گفت: سعی کردیم در این مسیر حرکت کنیم و قانون را محور کار خودمان قراردادیم و هیچ تخطی از قانون‌گرایی نشد.

سرپرست سابق دانشگاه مازندران، حفظ عزت و استقلال دانشگاه را از دیگر اولویت‌ها بیان کرد و گفت: همچنین بستر لازم را برای فعالان سیاسی با سلایق مختلف ایجاد و از تک‌صدایی در دانشگاه جلوگیری کردیم و همه گروه‌های مختلف در دانشگاه فعالیت داشتند.

وی کسب رتبه برگزیده دانشگاه مازندران در اردوهای راهیان نور در سال ۹۳، برگزاری نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سال ۹۳، راه‌اندازی شورای فرهنگی، برگزاری کرسی آزاداندیشی و سیاست‌گذاری فرهنگی از اقدامات انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام اصغری آقمشهدی تصریح کرد: افزایش پهنای باند اینترنتی ایجاد فیبر نوری در خوابگاه، قرار گرفتن دانشگاه مازندران با احراز رتبه ۱۴ بین ۵۶ دانشگاه جامع و کشف سو استفادهاای مالی از صندوق رفاه این دانشگاه از دیگر تلاش‌ها بوده است.

وی اظهار داشت: در حوزه آموزشی، تشکیل شورای بورس را داشتیم و تمام ثبت‌نام‌ها از طریق اینترنت انجام می‌شود و همچنین گسترش ارتباطات بین‌المللی از طریق تبادل دانشجویان بین کشورهای روسیه، چین، قبرس و جذب دانشجویان خارجی در رشته ادبیات فارسی را در دانشکده علوم انسانی در دستور کار قراردادهایم.

در این آیین میرنیا به‌عنوان رئیس دانشگاه مازندران معرفی شد.

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار