رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم خبر داد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از تکمیل پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان طی دو سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 25 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان قم، سیدحسن رضوی در جلسه شورای اسلامی استان در خصوص گازرسانی به روستاهای قم اظهار کرد: برای سال‌های 95 و 96 اعتباری حدود 55 میلیارد تومان از شرکت گاز دریافت کرده‌ایم که براساس این اعتبار پیش‌بینی می‌کنیم پروژه گازرسانی به روستاهای استان تا دو سال آینده کامل شود.

وی همچنین در خصوص مشکلات راه‌های مواصلاتی استان بیان کرد: با توجه به تلاش‌های راه و شهرسازی استان و اعتبارات ملی که در این زمینه اخذ شده، در آینده‌ای نزدیک تغییرات زیادی در بخش جاده‌های استان شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌های مربوط به حوزه کشاورزی اظهار کرد: مقوله آبیاری پرفشار و مسائل مرتبط با کمک‌های فنی و اعتباری مانند بازسای و نوسازی شهر قنوات، تجهیز و نوسازی اراضی سدهای مخزنی و بندهای انحرافی، عملیات آب و خاک و تکمیل مجمتع آبرسانی برنامه‌هایی هستند که عمده فعالیت‌های ما را در دو سال آینده به خود اختصاص می‌دهند.

رضوی همچنین با اشاره به اعتبارات ماده 180 قانون خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بودجه زیر پوشش این ماده با مشورت نمایندگان مجلس توزیع می‌شود، اعتبارات این ماده قانونی تا حدود زیادی برای رسیدگی به زیرساخت‌های بخش‌های استان در نظر گرفته می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار