شهردار سابق کرج:
شهردار سابق کرج گفت: اقتصاد آزاد و حمایت از بخش کشاورزی برای افزایش بهره‌وری و تولیدات با کیفیت بسیار موثر است.
کد خبر: ۱۵۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 27 December 2015

سید علی آقازاده در دیدار با جمعی از اعضای سازمان نظام صنفی کشاورزی استان البرز، بخش کشاورزی را تضمین کننده استقلال کشور عنوان کرد و اظهار کرد: باید اقتصاد کشور را از وابستگی به درآمدهای نفتی خارج کرده و در این میان یکی از مهمترین بخش‌های جایگزین در کشور، تقویت بخش کشاورزی است.

وی افزود: یکی از ملزومات بخش کشاورزی توسعه سرمایه گذاری است، اما متاسفانه جذابیت لازم را برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به اندازه مورد نیاز ایجاد نکرده ایم.

فرماندار سابق شهرستان شازند با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر در بخش کشاورزی به جای جذب سرمایه، فرار سرمایه و نیروی انسانی را شاهد هستیم، ابراز داشت: فرار سرمایه باعث فرار نیروی انسانی و خالی شدن روستا‌ها شده که این برای بخش کشاورزی خیلی خطر ناک است.

بخشدار سابق کلاردشت در ادامه از ضرورت جذب سرمایه در بخش کشاورزی سخن به میان آورد واضافه کرد: بسیاری از معضلات اقتصاد و اجتماعی کشور به دلیل فرار سرمایه از بخش کشاورزی است به طوری که حاشیه نشینی و دست فروشیها رایج کشور نیز ناشی از همین امر است.

شهردار سابق کرج در پایان بر ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان به بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: کشاورزی در حال حاضر مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است که برای تغییر شرایط موجود نگاه دولت و مجلس باید به بخش کشاورزی عوض شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار