دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات تمام تحرکات انتخاباتی را تا هفتم اسفندماه رصد کرده و اجازه نمی‌دهیم تا بی‌قانونی به وجود آید.
کد خبر: ۱۵۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 27 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سید ناصر عتباتی عصر امروز در نشست اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تمام تحرکات مسئولان برگزاری انتخابات و همچنین کاندیداها، طرفداران و هواخواهانشان را در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری رصد کرده و اجازه نمی‌دهیم تخلف عده‌ای زمینه شکل‌گیری حرکت‌های غیرقانونی را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: نه تنها با تخلفات مرتبط با انتخابات برخوردی جدی می‌کنیم بلکه تلاشمان بر این است تا در عرصه انتخابات در کنار حفظ تمامی اصول و قواعد، زمینه و بستر شکل‌گیری یک فضای مناسب برای مشارکت آحاد مردم فراهم آید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تشکیل شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در اردبیل و سایر شهرستان‌ها دادگستری تلاشش بر این است تا در وهله اول با پیشگیری و در مراحل بعد با برخورد قاطع اجازه ندهد تا تخلفی شکل بگیرد.

در این جلسه رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل نیز افزود: در همه شهرستان‌ها به ازای هر هشت شعبه انتخاباتی یک بازرس و هر 20 شعبه یک سر بازرس انتخاب شده و وظیفه قانونی خودشان را انجام می‌دهند.

علی آذرنژاد بیان کرد: ترکیب هیئت نظارت در حوزه‌های انتخابیه غیر از مرکز استان سه نفر و در مرکز استان پنج نفر است که به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند تا انتخاباتی شایسته در استان با بی‌طرفی کامل و رعایت قوانین و مقررات انجام شود.

وی اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در شعبات استان اردبیل نیز هفتم اسفندماه برگزار می‌شود به طوریکه برای دهمین دوره مجلس 203 نفر و خبرگان رهبری نیز هفت نفر ثبت‌نام کردند که بررسی صلاحیت آنها انجام شده و بعد از قطعی شدن و انجام مراحل تبلیغات در روز رأی‌گیری هیئت‌های بازرسی تلاششان بر این است تا به وظایف قانونی خودشان به درستی عمل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار