نماینده مریوان و سروآباد در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای برخی قوانین توسط مدیران با بیان اینکه در کردستان با تصویب هر قانونی که هنوز به رسانه‌ها هم نرسیده آن را اجرایی می‌کنند، گفت: بر اساس یکی از این مواد قانونی در مجلس شورای اسلامی باید 10 درصد از مددجویان کمیته امداد پالایش شوند که کردستان با وجود محرومیت آن را اجرایی کرده، اما در برخی استان‌های برخوردار این قانون اجرایی نشده است.
کد خبر: ۱۵۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 31 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، امید کریمیان در جلسه مشترک نظام صنفی کشاورزی کردستان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اظهار کرد: نظام صنفی بازوان اجرایی و پل ارتباطی بین کشاورزان و دولت است.

وی با اشاره به افزایش 23 درصدی میزان اعتبارات کشاورزی کردستان در سال‌جاری گفت: میزان اعتبارات در بخش کشاورزی در سال‌جاری 14 هزار میلیارد و 489 میلیون ریال بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به فرصت 3 ساله به کشاورزان آسیب دیده برای پرداخت تسهیلات اشاره و تصریح کرد: در بخش قانون و تصویب آن تابع شرایط ملی هستیم.

وی با بیان اینکه در کردستان با تصویب هر قانونی که هنوز به رسانه‌ها هم نرسیده آن را اجرایی می‌کنند، گفت: بر اساس یکی از این مواد قانونی در مجلس شورای اسلامی باید 10 درصد از مددجویان کمیته امداد پالایش شوند که کردستان با وجود محرومیت آن را اجرایی کرده، اما در برخی استان‌های برخوردار این قانون اجرایی نشده است.

کریمیان با اشاره به یکی از این مواد قانونی مبنی بر بسته شدن بازارچه‌های غیرفعال تا پایان برنامه پنجم توسعه، افزود: بسته شدن بازارچه سیف سقز به دلیل همین غیرفعال بودن در کردستان نیز یکی دیگر از این موارد است که در استان‌های دیگر برای ارتقاء بازارچه‌های غیرفعال اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مدیران استانی برای خوش‌خدمتی و بقای خود اقدام به اجرای این قوانین مصوب می‌کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار