مهلت نقل و انتقال بازیکن در تیم‌های لیگ برتری فوتبال باشگاه‌های استان قم با پایان نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۵۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 02 January 2016
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که نیم‌فصل نخست رقابت‌های فصل 1394 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم فوتبال اتحاد و نایب قهرمانی سفیر به پایان رسیده، دور برگشت این بازی‌ها از جمعه هفته جاری‌ آغاز می‌شود.

هیئت فوتبال استان قم نیز تنها یک هفته را برای انجام نقل و انتقال بازیکن در تیم‌های لیگ برتری اختصاص داده و بر همین اساس لیگ برتری‌ها برای رفع نقاط ضعف خود و افزایش توان‌شان برای حضور موفق در دور برگشت این بازی‌ها تلاش خود را آغاز کرده‌اند.

امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم هشت تیم سهیل، سفیر، هما، آبادگران، پناه‌آفرین، اتحاد، استقلال و هنگ حضور دارند و بعد از هفت هفته رقابت در نیم‌فصل نخست، باید هفت هفته دیگر در دور برگشت بازی‌ها تا معرفی تیم قهرمان به رقابت بپردازند.

در مجموع 32 مسابقه در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به انجام رسید و 76 گل به ثمر رسید در حالی که بهترین خط حمله با 19 گل زده به تیم اتحاد قم اختصاص داشت و بهترین خط دفاع نیز با تنها یک گل خورده از آن شاگردان امین سبحانی در تیم اتحاد قم بود.

اتحاد با هفت پیروزی متوالی قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شد و صد در صد امتیازات را از بازی‌های خود کسب کرد اما بعد از این تیم بهترین عملکرد را تیم سفیر داشت که با پنج پیروزی، یک تساوی و یک باخت و البته پنج امتیاز کمتر از تیم 21 امتیازی اتحاد، نایب قهرمان نیم‌فصل شد.

بدترین خط دفاع نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم با 15 گل خورده در اختیار تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال قم یعنی سهیل است، در حالی که بدترین خط حمله نیز با تنها چهار گل زده به تیم آبادگران اختصاص دارد و تیمی که بیشترین باخت را متحمل شده سهیل با پنج شکست در هفت مسابقه است.

تنها تیم بدون باخت رقابت‌های نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال قم تیم اتحاد است و تیمی که بیشترین تساوی را در کارنامه دارد تیم آبادگران انتهای جدولی است که سه بازی از هفته مسابقه خود را مساوی کرده، چهار بار باخته و تنها تیم بدون برد نیم‌فصل لیگ 1394 فوتبال باشگاه‌های قم محسوب می‌شود.

بهترین تفاضل گل را تیم اتحاد با تفاضل مثبت 18 دارد و بد‌ترین تفاضل گل با منفی هشت در اختیار تیم سهیل است و البته بعد از سهیل، قهرمان سه فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم یعنی پناه‌آفرین عملکرد ضعیفی از این نظر دارد و باید در دور برگشت فکری به حال خط دفاع ضعیف خود کند.

 جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم در پایان نیم‌فصل:

1- اتحاد با کسب 21 امتیاز

2- سفیر با کسب 16 امتیاز

3- هما با کسب 12 امتیاز

4- هنگ با کسب 10 امتیاز

5- استقلال با کسب 8 امتیاز

6- پناه‌آفرین با کسب 5 امتیاز

7- سهیل با کسب 4 امتیاز

8- آبادگران با کسب 3 امتیاز
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار