مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: در فریدونکنار یک فضای مناسب هنری وجود دارد که سال‌ها تعطیل است.
کد خبر: ۱۵۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 03 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،احد جاودانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام‌جمعه فریدونکنار، اظهار کرد: در شورای فرهنگ عمومی آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد و مصوبات آن باید اجرایی شود.

وی تصریح کرد: وقتی در یک شهر پارک خوب وجود نداشته باشد این یک معضل بزرگی است، جوانان در اوقات فرغات باید چه کاری بکنند و به کجا بروند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در ابتدا باید امکانات را فراهم کنیم و سپس به فکر یک شهر خوب باشیم.

جاودانی با بیان اینکه با اشاره به اینکه در جامعه‌ای زندگی‌ می‌کنیم که هیچ گذشتی نسبت به همدیگر نداریم، خاطرنشان کرد: چرا برای بررسی چالش‌ها با یکدیگر تعارف می‌کنیم و واقع‌بین نیستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمامی جوامع موضوع طلاق و اعتیاد وجود دارد، اظهار کرد: با کلی‌گویی مشکلات برطرف نمی‌شود، باید با سند و آمار سخن بگوئیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به تعطیلی سینما در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در فریدونکنار یک فضای مناسب هنری وجود دارد که سال‌ها تعطیل است.

جاودانی افزود: جوان برای گذراندن اوقات فراغت خود باید به کجا برود و چگونه خود را از هیجانات تخلیه کند.

وی با بیان اینکه باید خیران را به سمت کتابخانه‌سازی هدایت کنیم، گفت: برای سالم‌سازی جامعه عملکرد خوبی نداریم و همیشه نیز از نقد خود می‌ترسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه آسیب‌شناسی با سیاه‌نمائی متفاوت است، اظهار کرد: در این جلسات باید با تصویب موضوعی خاص به دنبال اجرایی کردن آن از سوی مسئولان باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار