رئیس اداره تعاون روستایی نهاوند گفت: از ابتدای شروع فصل سرما تاکنون نزدیک به ۳ میلیون لیتر سوخت زمستانی ویژه روستائیانی که از نعمت گاز برخوردار نیستند ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۱۶۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 08 January 2016

رئیس اداره تعاون روستایی نهاوند گفت: از ابتدای شروع فصل سرما تاکنون نزدیک به ۳ میلیون لیتر سوخت زمستانی ویژه روستائیانی که از نعمت گاز برخوردار نیستند ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش تسنیم؛ منوچهر ترکمان اظهار داشت: توسط این اداره به‌منظور مقابله با فصل سرما تاکنون نزدیک به 3میلیون لیتر سوخت زمستانی موردنیاز روستاهای بدون گاز و همچنین برای مواقع قطع گاز احتمالی در شهرستان نهاوند ذخیره‌سازی شده که با اولویت در بین روستاییان توزیع می‌شود.

وی گفت: سیاست و هدف اصلی اداره تعاون روستایی شهرستان نهاوند در سه‌ماهه فصل سرد زمستان با توجه به سرمای زودرس امسال تأمین و توزیع نفت و گازوئیل بین روستاهایی است که از نعمت گاز برخوردار نیستند اما در صورتی‌ که به علت افت فشار، گاز بزخی از نقاط روستایی قطع شود به آنها نیز سوخت‌رسانی می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی نهاوند افزود: بیش از یک‌میلیون و 500 هزار لیتر گازوئیل مورد نیاز روستاهای شهرستان نهاوند می‌باشد که با هماهنگی‌های انجام‌گرفته این مقدار نیز ذخیره شد.

ترکمان بیان کرد: این اداره همیشه در خدمت روستائیان عزیز بوده و برای توزیع سوخت بین آنها هیچ مشکلی وجود ندارد و در مواقع بحرانی نیز با کمک اداره راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم برای این توزیع به عمل می‌آید.

وی در ادامه به توزیع نفت و گازوئیل در بین روستاها نهاوند از ابتدای سال 94 تاکنون اشاره کرد، و گفت: در 9 ماه ابتدای سال جاری توسط اداره تعاون روستایی نهاوند بیش از 2 میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید بین روستاهایی که زیرپوشش این نهاد هستند و از نعمت گاز برخوردار نیستند توزیع‌شده است.

رئیس تعاون روستایی نهاوند اظهار داشت: همچنین در این مدت برای مصرف ماشین‌آلات کشاورزی نزدیک به 3 میلیون لیتر گازوئیل بین دارندگان ماشین‌آلات و ابزار و ادوات کشاورزی در روستاهای شهرستان نهاوند توزیع شد.

وی به توزیع آرد سهمیه‌ای ویژه روستاهای دورافتاده و فاقد نانوایی اشاره کرد و افزود: توسط اداره تعاون روستایی در 9 ماه ابتدای امسال 360 تن آرد تحت عنوان آرد خانه پزی بین این روستاها بر اساس سهمیه با قیمت مصوب توزیع شد.

رئیس تعاون روستایی نهاوند اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در سه‌ماهه فصل زمستان مقدار 120 تن آرد توسط این اداره در شهرستان ذخیره شد که در سه‌ماهه زمستان بر اساس نیاز روستاها بین آنها توزیع می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار