رئیس حزب ندای ایرانیان شعبه همدان گفت: حزب ندای ایرانیان به دنبال انتخابات پرشور است.
کد خبر: ۱۶۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 12 January 2016

رئیس حزب ندای ایرانیان شعبه همدان گفت: حزب ندای ایرانیان به دنبال انتخابات پرشور است.

به گزارش فارس ، سیروس نجفی در همایش حزب ندای ایرانیان شعبه استان همدان با عنوان «انتخابات، برجام و اصلاحات گام به گام» ضمن تشکر از استاندار همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار شهرستان همدان اظهار کرد: در نظر داشتیم تبلیغات برای برگزاری این همایش را از زمان زودتری آغاز کنیم اما با عدم همکاری برخی از نهادها مواجه شدیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات عربستان سعودی و به شهادت رساندن آیت‌الله باقرالنمر، افزود: «حزب ندای ایرانیان» به اصلاحات گام به گام همراه با اقناع‌سازی اعتقاد دارد و با توجه به تجربیات گذشته به ویژه در سال‌های 88 و 92، آرمان‌های اصلاح‌طلبی را دنبال می‌کند.

مشاور استاندار همدان با بیان اینکه احزاب نباید صرف انتخاباتی باشند، تصریح کرد: حزب ندای ایرانیان تنها برای انتخابات تشکیل نشده و حوزه‌های آن در شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به صورت فعال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم را انجام داده و هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آوریم.

نجفی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات مختلف استان را به مدیریت ارشد استان منتقل کرده و در همین راستا دولت 15 میلیارد تومان اعتبار به مناطق توانمندسازی اختصاص داده است.

دولت از جوانان به طور شایسته و بایسته استفاده نکرده است

نایب رئیس حزب ندای ایرانیان شعبه همدان نیز در این همایش گفت: احزاب باید به دنبال قدرت باشند و این به هیچ عنوان مسئله نامطلوبی نیست بلکه در همه دنیا این روال وجود دارد.

محمدرضا زارع با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان به دنبال به میدان آمدن جوانان است، اظهار کرد: یکی از نقدهای ما به دولت این است که از جوانان به صورت بایسته و شایسته استفاده نکرده است.

وی افزود: احزاب باید نمایندگان را معرفی کنند و از این طریق افراد به مجلس وارد شوند تا پس از چهار سال بتوانند عملکرد نمایندگان را بررسی و از آنان بازخواست کنند.

مسئول کمیته سیاسی و انتخابات حزب ندای ایرانیان شعبه همدان با بیان اینکه مجلس در حال حاضر در جایگاه اصلی خود قرار ندارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید شجاع، حق‌مدار بوده و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان به دنبال انتخابات پرشور است، ادامه داد: احزاب باید در چارچوب‌های تعریف شده عمل کرده و خطوط قرمز را رعایت کنند و به دنبال مطالبات مردم در جامعه باشند.

زارع خاطرنشان کرد: احزابی که از بالا به پایین شکل می‌گیرند و اکثرا دولتی هستند موفق نمی‌شوند چراکه حزب باید از پایین جامعه شکل بگیرد تا در اجتماع پایدار باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار