فرماندار بابلسر:
فرماندار بابلسر گفت:جاذبه‌های گردشگری بسیاری در روستاهای بابلسر وجود دارد که نیاز است دهیاران این جاذبه‌ها را به گردشگران معرفی کنند.
کد خبر: ۱۶۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 14 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی اسد در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان بابلسر با موضوع توسعه بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری توسعه گردشگری روستایی را به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌ها در معرفی روستاهای برخوردار در سطح شهرستان معرفی کرد و افزود: در بسیاری از روستاهای بابلسر با توجه به پوشش مناطق دیدنی از قبیل آببندان‌ها، سواحل زیبا و دشت‌های سرسبز باید تدابیری از سوی دهیاران اندیشیده شود تا میهمانان نوروزی در جهت استفاده از این مکان‌ها به سمت روستاها هدایت شوند.

فرماندار شهرستان بابلسر ادامه داد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید فرهنگ‌ و تقویت اقتصاد روستایی را در برنامه خود قرار دهند.

اسد با تأکید بر حمایت از کشاورزان و محصولات خانگی در روستاها، گفت: زنگی صنعتی منجر به کمرنگ شدن مراکز تولیدی در بخش روستایی شده است.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ بیمه در سطح روستاها، افزود: بیمه با کاهش بزهکاری اجتماعی، حداقل‌های نیاز روستاییان را تأمین خواهد کرد.

فرماندار بابلسر منطق، شفافیت و صلح‌خواهی تیم مذاکرات‌کننده سیاست خارجی را به عنوان راهبرد مذاکراتی ایران عنوان کرد و افزود: با اجرای برجام فصل جدیدی در اقتصاد کشور گشوده خواهد شد.

عالی‌ترین مقام عالی دولت در شهرستان بابلسر با اشاره به عملکرد دو ساله دولت یازدهم، خاطر نشان کرد: اجرای بیمه همگانی سلامت، کنترل و تثبیت قیمت دارو، کاهش قیمت داروهای خارجی و لوازم پزشکی از دستاوردهای درمانی دولت یازدهم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری انتخابات حق حمایت یا تبلیغ له یا علیه هیچ یک از کاندیداها را ندارند و انتظار مردم و افكار عمومی و قانون امانتداری است.

فرماندار بابلسر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: رای مردم حق الناس است و این امانتی گرانبها و سنگین است كه با تلاش و برنامه‌ریزی و تصمیمات هیات اجرایی و نظارت به سرمنزل مقصود می‌رسد.

اسد در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون، انتخابات باید با رعایت کامل بی‌طرفی و امانتداری از سوی عوامل اجرایی برگزار گردد.

وی با توجه به رویدادهای اخیری که در سطح منطقه و بین‌الملل اتفاق افتاده، برگزاری با کیفیت برنامه‌های دهه‌فجر در سال جاری را از سوی دهیاران و شوراهای روستاها خواستار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار