کد خبر: ۱۶۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 20 January 2016
استان‌ها > گیلان - از استاندار گیلان در همایشی که به مناسبت سالروز تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش در تهران برگزار شد تجلیل به عمل آمد .

به گزارش تابناک گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان در مراسمی که امروز به مناسبت هفته‌ی شوراهای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد از استاندار گیلان به دلیل حمایت از شوراهای آموزش و پرورش قدردانی شد.

در متن لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش خطاب به استاندار گیلان آمده است : مطابق ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش، تدبیر جنابعالی به ثمر نشسته و آن استان با امتیاز بالا رتبه‌ی برتر را در کشور کسب نموده است.بدین وسیله از تلاش پیگیر شما و اهتمام ارزشمندتان به مسائل آموزش و پرورش تشکر و قدردانی می‌نمایم.

در بخش دیگری از این متن تاکید شده است: هم اندیشی اعضای شورای آموزش و پرورش پویایی و بالندگی را برای دانش آموزان و مدارس کشور به ارمغان می‌آورد حضور مدیران، صاحب نظران و منتخبان مردم در جلسات شورا و امکان بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای را گسترش داده و زمینه‌ی حرکت به سمت تمرکز زدایی و مشارکت مردم و سازمان ها در تصمیم‌گیری‌ها را نمایان می‌سازد و بدین ترتیب همدلی و همزبانی مردم و مسئولان در عرصه‌ی تعلیم و تربیت به مرز موثری زمینه‌ساز توسعه کشور می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار