مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام:
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از محکوم شدن قاچاقچی سیگار در شهرستان آبدانان به پرداخت 250 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 25 January 2016
 مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از محکوم شدن قاچاقچی سیگار در شهرستان آبدانان به پرداخت 250 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام ؛ "نعمت الله بیرانوند" روز دوشنبه اظهار کرد: دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آبدانان طی عملیاتی فردی را که با استفاده از خودرو نیسان در حال حمل یک هزار و 105 نخ سیگار غیرمجاز خارجی بود، شناسایی و توقیف می کنند.
وی افزود: شخص مذکور سند و مدرک گمرکی همراه نداشته لذا ماموران نیروی انتظامی شخص و خودروی حامل را توقیف می کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: با توجه به فقدان اداره تعزیرات حکومتی در آبدانان با ذکر جزییات طی گزارشی موضوع به اداره تعزیرات حکومتی دره شهر ارجاع می شود و در این خصوص پرونده ای در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا در آن اداره مطرح می شود.
بیرانوند تاکید کرد: شعبه مذکور پس از انجام اقدامات لازم ، تشریفات قانونی ، اخذ دفاعیات متهم و استماع آن و اخذ استعلامات مربوطه در نهایت پس از بررسی و دقت در اوراق و محتوای پرونده متهم را به پرداخت 250 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و همچنین ضبط سیگارهای مکشوفه محکوم می کند.
وی اضافه کرد: این حکم پس از سیر مراحل مختلف دادرسی به مرحله اجرا درآمده و مبلغ جزای نقدی به حساب دولت واریز شده است./م


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار