شهردار ملایر از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده ناوگان عمومی حمل و نقل شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 25 January 2016

شهردار ملایر از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده ناوگان عمومی حمل و نقل شهری خبر داد.

به گزارش ایسنا،"علیرضا رضایی" در این رابطه افزود: بانک‌های عامل طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده ناوگان عمومی حمل و نقل شهری شامل پارسیان، تجارت و ملت است و میزان تسهیلات بانکی برای هر دارنده هر تاکسی فرسوده حداکثر معادل ۲۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۶ درصد است و بازپرداخت آن طی اقساط ۴۸ ماهه (حداکثر ظرف مدت ۴ سال) صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تسهیلات حمایت دولت در قالب ارزش‌گذاری ۵ میلیون تومان به ازای هر تاکسی فرسوده اسقاطی خواهد بود و ارزش لاشه خودروی اسقاطی نیز در زمره آورده تاکسیران متقاضی محسوب می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همکاری بانک‌ها و گروه خودروساز مقرر شد اخذ تضمین از متقاضیان به شکل ساده و قابل انجام از سوی این همکاران تلاشگر باشد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام تاکسیرانان در سامانه نوسازی ناوگان فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور به آدرس www.nosazin.org و از تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه و با تشکیل پرونده اولیه برای دریافت تسهیلات در یکی از بانک‌های ملت، تجارت و پارسیان در صورت تأیید سازمان تاكسيراني ملاير صورت می‌پذیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار