کد خبر: ۱۷۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 27 January 2016
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: آموزشگاه‌های هنر، موسیقی و آواز رشت از پرداخت عوارض شهرداری معاف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیرحسین علوی عصر امروز در جمع اعضای شورای این شهر با اشاره به مصوبه معافیت آموزشگاه‌های موسیقی از پرداخت عوارض شهرداری، اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت و برای تصویب به صحن شورا فرستاده شد.

وی افزود: با موافقت اعضای شورای رشت در دفترچه عوارض و بهای خدمات پیشنهادی سال 95 شهرداری رشت ثبت شده که تمام آموزشگاه‌های هنر، موسیقی و آواز از پرداخت عوارض شغلی به شهرداری معاف شدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با بیان اینکه قشر هنرمندان با تلاش شبانه‌روزی خود به لحاظ معیشتی با مشکل مواجه هستند، گفت: امیدواریم با معافیت از پرداخت عوارض شغلی تا حدودی از مشکلات آنها کاسته شود.

علوی تصویب معافیت آموزشگاه‌های مذکور از پرداخت عوارض شهری را در بهبود وضعیت هنرمندان شهر رشت موثر دانست.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور از موضوع حذف عوارض شغلی آموزشگاه‌های هنر، موسیقی، تئاتر و ... ابراز خرسندی کرد و گفت: این قضیه تا حدودی موجب کمک به معیشت هنرمندان می‌شود.

فاطمه شیرزاد تصریح کرد: با چنین اقدام‌هایی موجب تلاش و دلگرمی بیشتر چهره‌های هنری برای گسترش هنرهای بومی و محلی در رشت می‌شویم.

به گزارش فارس، در دفترچه عوارض و بهای خدمات پیشنهادی سال 95 شهرداری رشت عوارض گروه‌های موسیقی سنتی، بومی و محلی گیلان نیز حذف شد و عوارض مهد کودک‌ها از 6 درصد به 3 درصد کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار