مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از تحویل یک دستگاه آمبولانس به مرکز فوریت‌های پزشکی ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 29 March 2015

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از تحویل یک دستگاه آمبولانس به مرکز فوریت‌های پزشکی ملایر خبر داد.

به گزارش فارس ؛ محسن ترکاشوند  با اشاره به خدمات حوزه بهداشت و درمان ملایر در طول سال اظهار داشت: در ایام عید نوروز بیمارستان‌ها در تمام رشته‌ها به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تعداد درمانگاه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به دو تا سه برابر در ایام نوروز افزایش پیدا کرده گفت: فوریت‌های پزشکی در شهر و مراکز جاده‌ای، مراکز درمانی روستایی و داروخانه‌ها نیز در ایام نوروز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با اشاره به اینکه کمبود آمبولانس و تجهیزات بیمارستانی یکی از مشکلات بخش درمان شهرستان است تصریح کرد: در این زمینه با پیگیری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و مساعدت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یک دستگاه آمبولانس جدید به مرکز فوریت‌های پزشکی ملایر تحویل داده شد.

وی افزود: با اضافه شدن این آمبولانس در آینده بسیار نزدیک کد دوم مرکز ولیعصر(عج) از وضعیت نیمه‌فعال به صورت کامل فعال می‌شود.

ترکاشوند گفت: در این زمینه خدمات اورژانس افزایش یافته و خدمت‌رسانی به شهروندان در زمان کوتاه‌تری انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین با هدف رفع کمبود فضای پارکینگ فوریت‌های پزشکی ملایر عملیات احداث 150 متر مربع پارکینگ مورد نیاز مرکز فوریت‌های پزشکی آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این پارکینگ فضای کافی برای آمبولانس‌های موجود و سهمیه‌ای شهرستان در آینده نزدیک فراهم می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار