امروز 12 بهمن مصادف با سالروز ورود تاریخی و ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به کشور و آغاز گرامیداشت جشن های دهه مبارک فجر است.
کد خبر: ۱۷۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 01 February 2016
امروز 12 بهمن مصادف با سالروز ورود تاریخی و ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به کشور و آغاز گرامیداشت جشن های دهه مبارک فجر است.

به گزارش تابناک ایلام؛از حضور و استقبال با شکوه و به یاد ماندنی از امام خمینی (ره) و بازگشت غرور آفرین ایشان به کشور تا 22 بهمن که انقلاب اسلامی ایران بر رژیم ستم شاهی به پیروزی رسید و مردم با همت و اراده پولادین خود سرنوشت شان را تغییر دادند؛ 10 روز به یاد ماندنی در تاریخ ثبت شد.
دهه فجر صادقی که نورفشان شدن در سرزمین مهر و مهربانی، شادی و خوشی در رنگ و رخساره تک تک زنان و مردان این دیار و در وجود کودکان و جوانانش دمید و انفجار نوری بود که ایران را در جهان درخشان کرد.
دهه فجر سر آغاز همه حرکت ها پس از گذشت قرن ها بسوی اسلام ناب محمدی بود تا دوباره همه ارزش های خوب جان گیرند و ملتی در اوج آزادی و استقلال ندای رهایی سر دهد.
رهایی از زیر یوغ همه ستم کاری ها، همه باج خواهی ها، رهایی از زیر همه استعمارهای داخلی و خارجی و رهایی ملتی که این بار آزادانه بتوانند در لوای اسلام و رهبری مقتدر خواسته های خود را به ثمر بنشانند.
جوانان این سرزمین یک شبه مرد شدند و زنان عفیف و سختکوشش باز ارزش های انسانی خویش را در پناه حجاب و اسلام به رخ کشیدند، این انقلاب مردمی و ماندگار سرآغازی شد برای همه انقلاب های منطقه ای و جهان و خون تازه ای در وجود همه انسان های آزاده جهان دمید که می شود با دستان خالی و همتی مردانه برای آزادی کشور و حفظ استقلال میهن جنگید.
انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور بود که جهان را روشن ساخت و حرکت و جنبشی خودجوش و عظیم بود که خون تازه در رگ های اسلام به جریان انداخت.
این انقلاب با همت زنان و مردان این دیار و جوانان حقیقت طلب به پیروزی رسید و مایه غرور ملی همگان شد و اکنون با گذشت 37 سال یاد و خاطره شیرین آن روزها باز بوی گل و یاسمن در بهمن یخ زده در ایران پیچید و فجر بهاران همه جا را شکوفه باران کرده است.
امروز پس از گذشت نزدیک به چهار دهه این انقلاب بالنده و با اقتدار در تاریخ جهان می درخشد و یاد ماندگار روزهای بهار انقلاب در بهمن یخ زده فصلی جدید پیش روی ملت ایران گشوده است.
فصلی که همت دو چندان مردمان این سرزمین در لوای پرچم خوش رنگ و در سایه رهبری مقتدر با حفظ همه ارزش ها و آرمان های امام و شهدا سر آغاز همه آزادی خواهی ها، توسعه، پیشرفت و پویایی است.
فجر صادق در زمستان سرد و یخ زده ایران روحی تازه در کالبد این سرزمین دمید و خاطره ای شد ماندگار از روزهای خوش انقلاب و پیروزی ملتی که با همت ایمان و مدد الهی دل و جان به مقتدای فرزانه خویش دادند و برای همیشه بوی گل و سوسن و یاسمن در زمستان استشمام کردند و دیو را بیرون و ورود فرشته مهربانی را به میهن جشن گرفتند.
یادباد از همه روزهای خوب بهمن 57، خاطرات همه جوانان شیر مردان و شیر زنانی که با استقامت و پایداری خود در زیر شکنجه های ساواک جرقه فجر صادق را در فریادهای خود بر همگان اعلام داشتند.
یاد باد خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و زنده باد یاد همه شهدای انقلاب و ماندگار باد این انقلاب تا همیشه تاریخ./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار