مدیرکل گردشگری مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به ارتقا سرمایه‌گذاری در حوزه بوم گردی، گفت: جشنواره‌های نوروزخوانی در روستاهای مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 09 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، دلاور بزرگ نیا در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در سازمان گردشگری استان، اظهار داشت: توجه ویژه به توسعه حمل و نقل ریلی در ایام نوروز امری ضروری است.

وی افزود: در نوروز 95 موضوع نظرسنجی از مسافران نوروزی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود که اعضای کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر باید همکاری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه جامعه آماری برای میزان رضایت گردشگران در ایام نوروز فعال می‌شود، تصریح کرد: نرم افزار جامعی از میزان چرخه اقتصادی سفر گردشگران به مازندران نداریم و آمارها غیرکارشناسی است.

بزرگ نیا با بیان اینکه به صورت غیرمستقیم بیش از هزار میلیارد تومان از بخش گردشگری عاید کسب مازندران در ایام نوروز می‌شود، افزود: به واسطه نبود آمار و پایش دقیق مشخص نیست این درآمدها صرف چه اموراتی می‌شود.

وی با اعلام اینکه گردشگری نقش اساسی در توسعه اقتصادی مازندران دارد، گفت: بانک‌ها و شهرداری‌های استان باید نسبت به تهیه اقلام ویژه گردشگری در ایام نوروز اقدام کنند تا در شان گردشگران باشد.

مدیرکل گردشگری مازندران با تاکید بر حفظ محیط زیست و عرصه‌های طبیعی استان در ایام نوروز از سوی گردشگران، افزود: گردشگرانی که در حفظ محیط زیست در ایام نوروز اقدام کنند، تجلیل می‌شوند.

بزرگ نیا با بیان اینکه چند شهر کشور به عنوان شهرهای نمونه گردشگری کشور در نوروز 95 برنامه داریم، افزود: شهرداری‌ ساری و رامسر به عنوان شهرداری‌های نمونه کشور در نوروز 95 نامزد هستند.

وی با اعلام اینکه روستای برتر هدف گردشگری مازندران در نوروز 95 معرفی می‌شود، گفت: بهتر است جشنواره‌های بومی روستاییان در آستانه نوروز 95 برگزار شود.

مدیرکل گردشگری مازندران از ساماندهی منازل روستایی در روستاهای استان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران متعددی برای فعالیت در حوزه گردشگری روستایی نامزد شدند که زمینه‌ساز اتفاقات موثر در حوزه گردشگری می‌شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار