مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از جایگاه سوخت CNG در بیله‌سوار جایگاه‌های سوخت استان اردبیل به ۶۲ مورد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۷۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 10 February 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، محمود آقامحمدیان صبح امروز در آیین افتتاح جایگاه سوخت CNG در بیله‌سوار اظهار داشت: با افتتاح این مرکز تعداد جایگاه‌های سوخت در استان اردبیل به 62 جایگاه افزایش یافته و این امر زمینه‌ساز افزایش ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان در استان می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد جایگاه‌های سوخت شامل 4 جایگاه در شهرستان بیله‌سوار است که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت‌رسانی زمینه‌ای را فراهم کنیم تا مردم به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانند از خدمات ارائه‌شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل افزود: جایگاه سوخت واقع در دهستان انجیرلو که مورد بهره‌برداری قرار گرفت به مساحت یک هزار و 500 متر مربع، با ظرفیت کمپرسور یک هزار و 500 متر مکعب در ساعت، 3 دیسپنسر با 6 نازل برای سوختگیری با اعتبار 25 میلیارد ریال اعتبار توسط مالک جایگاه تکمیل شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در این آئین با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این 37 سال از عمر انقلاب اسلامی 37 بار انتخابات گران سنگی در کشور برگزار شده است که در همه انتخابات‌ها رعایت دو اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و انتخابات به عنوان حق اساسی و قانونی آنها وجود داشته است و امسال نیز باید همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید انتخاباتی آزاد، سالم و قانونی برگزار کنیم.

آرام حلیم بیان کرد: ایران اسلامی در سال 94 مقطع مهمی را سپری می‌کند که این امر با توجه به مسائل مختلف سیاسی و منطقه‌ای ابعاد بیشتری پیدا می‌کند به‌گونه‌ای که بسیاری از بدخواهان نظام تلاش دارند تا با شیطنت‌های مختلف، شرایطی را فراهم کنند تا مشارکت مردم نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شود.

وی اظهار کرد: زمانی که دشمنان ایران اسلامی در هجوم نظامی به ایران اسلامی چیزی جز شکست را نپذیرفتند تلاش کردند تا در حوزه‌‌های مختلف به ایران اسلامی نفوذ کنند و باید آگاه بود همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آنان با بنیان نظام مشکل دارند و همواره برای ضربه‌زدن به این کشور اسلامی برنامه دارند.

حلیم با اشاره به جریان مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 تصریح کرد: مذاکرات ایران با کشورهای ابرقدرت جهان نشان داد که امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و این همان نقطه‌‌ای است که کشورهای استکباری از آن هراس دارند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفندماه گفت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از آن جهت دارای اهمیت است که تمام مراحل آن توسط خود مردم اجرا شده و کار نظارت نیز توسط خود آن‌ها انجام می‌شود که این افتخار عظیمی برای نظام محسوب می‌شود.

وی حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را زمینه‌ساز مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات آتی 7 اسفند ماه دانست و افزود: حضور پرشور مردم در روز راهپیمایی 22 بهمن نشانگر نمود اعتماد ملی است که با انتخاب و نظر خود به نظام و دولت رأی داده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار