رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: هم اکنون بیش از 30 هزار نفر در کشور به صورت حرفه ای در ورزش پینگ پنگ فعالیت دارند که اغلب در رده های سنی نونهال و نوجوان هستند.
کد خبر: ۱۸۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 15 February 2016

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: هم اکنون بیش از 30 هزار نفر در کشور به صورت حرفه ای در ورزش پینگ پنگ فعالیت دارند که اغلب در رده های سنی نونهال و نوجوان هستند.

"مهردادعلی قارداشی" در حاشیه بازدید از هیئت تنیس روی میز مدارس نهاوند به خبرنگار ورزشی  اظهار کرد: توجه به رده های سنی پایه یکی از سیاست های اصلی فدراسیون است و برهمین اساس تمرکز استان ها به این مهم را داشته ایم و توانسته ایم سرمایه ارزشمندی را از لحاظ استعدادهای نخبه ایجاد کنیم که قطعا پشتوانه بسیار خوبی برای تیم های بزرگسالان خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان ها سرشار از استعدادهای نخبه در ورزش تنیس روی میز هستند و برهمین اساس سعی داریم مربیان خارجی را برای آموزش بهتر به شهرستان ها اعزام کنیم.

قارداشی با قدردانی از توجه مسئولان ورزش استان همدان به ورزش تنیس روی میز خاطرنشان کرد: پس از اردوهای تیم ملی، درصدد هستیم مربیان کره ای را همدان اعزام می کنیم تا تجربه گرانبهای خود را به استعدادهای این رشته در همدان انتقال دهند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در ادامه با اشاره به شرایط تیم ملی کشورمان در سهمیه المپیک ریو گفت: با توجه به اینکه برای نخستین بار مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشوری غیر از ایران یعنی هنگ کنگ برگزار می شود بنابراین این مسأله شرایط را برای کسب سهمیه سخت تر کرده است.

وی افزود: این مسأله می تواند کسب سهمیه را برای ما مشکل کند اما تمامی برنامه ریزیهای خود را در این زمینه انجام داده ایم تا به سهمیه خود در المپیک برسیم.

وی افزود: از سوی دیگر کشورهایی نظیر قزاقستان به سطح ما نزدیک شده اند و این دسته از حریفان نیز باعث شده تا شرایط سختی برای کسب سهمیه داشته باشیم.

قارداشی درباره برنامه های تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز گفت: با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته بازیکنان تیم ملی در تورنمنت کشورهای آلمان و مجارستان شرکت می کنند ضمن اینکه اسفندماه در مسابقات جهانی که در کشور مالزی برگزار می شود با 9 بازیکن شامل پنج بازیکن مرد و چهار بازیکن زن حضور می یابیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار