کد خبر: ۱۸۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 16 February 2016

رئیس پلیس‌راه استان البرز گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی در روزهای پایان هفته در جاده چالوس مسیر جاده چالوس یکطرفه می‌شود.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر در روزهای پایانی هفته اعمال می‌شود.

وی ارائه خدمات به مردم و ایمن کردن جاده‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: بر این اساس از ساعت 14 روز جمعه 30 بهمن‌ماه الی 24 همان روز تردد خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی با هدف تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرایی می‌شود،‌ افزود: در مدت محدودیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

به گفته وی، همچنین ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با بیان اینکه هم‌اکنون شاهد کاهش دما در استان البرز هستیم،‌ گفت: با توجه به بارش‌های پراکنده برف در مسیر جاده چالوس لازم است تا رانندگان علاوه بر مجهز کردن خودروهای خود به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی، فاصله طولی را نیز رعایت کرده و تمامی مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار