کاندیدای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ گفت: تابع اجماع اصلاح طلبان بوده و قاطعانه از گزینه اجماع حمایت می‌کنم.
کد خبر: ۱۸۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 17 February 2016
کاندیدای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ گفت: تابع اجماع اصلاح طلبان بوده و قاطعانه از گزینه اجماع حمایت می‌کنم.
دکتر علی آرام در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرط دموکراسی تبعیت از نظر و تصمیم خرد جمعی است و از خروجی مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه حمایت کامل می‌کنم.
آرام ادامه داد: پس از رأی گیری مجمع اصلاح طلبان و انتخاب دکتر کامرانی به عنوان گزینه نهایی این جریان سیاسی در کهگیلویه با وی تماس گرفته و تبریک گفتم و حمایت خود از وی را اعلام کردم.
وی تصریح کرد: در نشستی با هواداران و برخی از چهره‌های اصلاح طلب شهرستان مجددا بر این مسئله تاکید کرده و هواداران خود را به پیروی از اجماع اصلاح طلبان دعوت کردم.
آرام با اشاره به بداخلاقی‌های صورت گرفته در فضای مجازی و شایعه حمایت وی از یکی از کاندیداهای اصولگرا گفت: مشخص نیست چرا وقتی علنا موضع خود را به تبعیت از تصمیم اصلاح طلبان اعلام کردم عده‌ای به قصد تخریب شایعات ناروایی مبنی بر حمایت من از کاندید اصولگرا را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که قطعا این تخلف انتخاباتی را از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کنم.
دکتر آرام با بیان اینکه مگر می‌توان از اصلاحات دم زد و از کاندیدای اصولگرا حمایت کرد بیان داشت: به عهد و میثاق اصلاح طلبی خود پایبند هستم و جهت پیروزی نامزد اصلاحات همه تلاشم را بکار می‌گیرم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار