به بهانه دید و بازدید
نخستین روز کاری رسمی امسال از صبح امروز آغاز شد، اما بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی البرز به بهانه دید و بازدید و تبرک سال جدید، در محل کار خود حضور نداشتند و معلوم نیست در مرخصی بودند و یا ماموریت!
کد خبر: ۱۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 04 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: بر اساس سنتی نانوشته، تعطیلات نوروزی در ایران بیش از 2 هفته به طول می انجامد.
این در حالی است که بر اساس تقویم رسمی کشور، تعطیلات نوروزی تا پنجم فروردین بیشتر نیست، اما بسیاری از مردم این تعطیلات را تا سیزدهم ادامه می دهند و چند روز پیش از عید نیز به طور غیر رسمی تعطیلات خود را آغاز می کنند.
به همین دلیل بسیاری از دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی و خصوصی در این مدت تعطیل هستند و سال کاری جدید، عملا بعد از 13 فروردین آغاز می شود.
نخستین روز کاری رسمی امسال از صبح امروز آغاز شد، اما بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی البرز به بهانه دید و بازدید و تبرک سال جدید، در محل کار خود حضور نداشتند.
به عنوان نمونه صبح امروز بر اساس خبر خبرگزاری دولت، نماینده ولی فقیه، امامان جمعه شهرستان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، معاونان، مدیران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان استانداری، مدیران تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان‌های دولتی و روسای دانشگاه ها و اصحاب رسانه در اولین روز کاری پس از تعطیلات نوروزی برای تبریک و دید بازدید در سالن شهدای دولت استانداری با تدبیر استانداری البرز گرد هم آمدند.
معلوم نیست که مدیران البرزی برای این دید و بازدیدها مرخصی گرفته اند و یا عدم حضور خود را به پای ماموریت کاری گذاشته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار