کد خبر: ۱۸۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 26 February 2016


استاندار البرز گفت: بازرسان ویژه وزارت کشور صحت انتخابات را در شعبه‌های مختلف اخذ رأی این استان رصد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد انتخابات استان البرز، سیدحمید طهایی روز جمعه در نشست مشترک با اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان و بازرسان ویژه وزارت کشور، آخرین وضعیت خطوط ارتباطی سامانه انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: یک‌هزار و 500 نیروی آموزش دیده صبح امروز در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر و در حال دریافت آرا مردمی هستند.

استاندار البرز اضافه کرد: کمیته فناوری و اطلاعات انتخابات همه تلاش خود را به کار گرفته است تا نسخه نرم‌افزار انتخابات به درستی عمل کند تا مردم بدون هیچ دغدغه‌های آرا خود را به صندوق‌های رأی بیندازند.

بازرسان ویژه انتخابات کشور فرآیند صحت و سلامت انتخابات در استان البرز را از نزدیک رصد و مورد بازرسی قرار خواهند داد.

در این نشست وضعیت نسخه نرم‌افزار حوزه‌های انتخابیه استان مورد ارزیابی و میزان تعرفه مصرف شده تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

مجموع شعب اخذ رأی استان یک‌هزارو 137 شعبه اخذ رای تعیین شده که از این تعداد 852 شعبه مجموع شعب اخذ رأی ثابت و سیار حوزه انتخابیه شهرستان کرج، اشتهارد و آسارا و 285 شعبه اخذ رأی سیار و ثابت حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد است.

تعداد واجدین شرایط رأی دادن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر است.

2 هزار و 500 نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات در استان البرز تلاش می‌کنند و یک‌هزار و 300 ناظر و نماینده نیز از وزارت کشور، فرایند نظارت بر صحت انتخابات را عهده‌دار هستند.

استان البرز دارای دو حوزه انتخابیه، سه کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی درمجلس خبرگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار