نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی ( Iran Sea Expo) از 16 تا 19 خرداد با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی و همچنین سازمان های مختلف بین المللی در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 05 April 2015
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی؛ این نمایشگاه با مشارکت،همکاری و حمایت سازمان همکاری های اسلامی( OIC ) ،انجمن های کشتی داران اسلامی OISA)) ، مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ICRIC)، آژانس بین المللی اطلاعات اسلامی (IINA) و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی (ISESCO) و سازمانهای مرتبط داخلی برگزار می شود.

غلامرضا رضاییان دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه فرهنگ دریایی ، ایجاد ارتباط راهبردی ، تعاملی ، اساسی و بین المللی حوزه دریایی ایران با کشورهای اسلامی و کشورهای جهان و ارتقای توسعه روابط علمی و تجاری دریایی میان کشور های اسلامی بیان کرد.

وی اضافه کرد: افزایش سهم بازار از خدمات بندری و دریایی منطقه ای و جهانی ، توانمندسازی و توسعه خدمات دریایی و دریانوردی ، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان دریایی جهان اسلام ، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حوزه دریایی کشورهای اسلامی، ارتقای سطح علمی حوزه دریایی و دریانوردی و تلاش برای تعیین رویکرد واحد و ایجاد انسجام و وحدت لازم حوزه دریایی در برابر تحولات بین المللی برخی دیگر از اهداف برپایی نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی است.

غلامرضا رضاییان گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 40 هزار مترمربع برپا خواهد شد و پیش بینی می شود بیش از 15 هزار کارشناس و متخصص از آسیا و اروپا از آن بازدید کنند.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی یکی از مهمترین رویدادهای دریایی منطقه محسوب می شود که با ایجاد فضایی مناسب ارتباطی و ارائه محصولات و خدمات مختلف می تواند موجب تقویت و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه همکاری های اقتصادی ، تجاری ، علمی و فرهنگی حوزه دریایی شود.
 
دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی افزود: این نمایشگاه شامل بخش های متنوعی از قبیل ارائه توانمندی ها و دستاوردها در زمینه کشتیرانی و حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی سازی ، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی ، الکترونیک و مخابرات ، گردشگری و تفریحات دریایی ، حقوق دریایی، موسسات رده بندی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه برداری و هیدروگرافی، محیط زیست دریایی ، مناطق آزاد ویژه اقتصادی، شیلات و آبزیان ، تجسس و نجات دریایی ، دانشگاه ها و مراکز عالی علوم و فنون دریایی، انجمن ها و اتحادیه ها با برگزاری کارگاه های آموزشی است.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی که در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد به پایگاه اینترنتیwww.iranseaexpo.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 9-22893008 و 22893244 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار