رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور، طی نامه ای به استاندار کرمانشاه از ارکان شبکه بازرسی انتخابات کرمانشاه تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۹۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 03 March 2016
رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور، طی نامه ای به استاندار کرمانشاه از ارکان شبکه بازرسی انتخابات کرمانشاه تقدیر کرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور طی نامه ای به اسداله رازانی استاندار کرمانشاه از فعالیت ها و تلاش های وافر رئیس، دبیر و سایر اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

بخشی از متن این نامه بدین شرح است:

بدینوسیله از فعالیت ها و تلاش های وافر رئیس، دبیر و سایر اعضاء هیئت بازرسی آن استان و همچنین کلیه دست اندرکاران شبکه بازرسی جهت شناسایی، سازماندهی و آموزش بازرسان و سربازرسان صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

شایان ذکر است دکتر اسداله رازانی استاندار کرمانشاه نیز از مهندس نیک کردار رئیس بازرسی انتخابات و حجت الاسلام والمسلین عبداله عزیزی دبیر بازرسی انتخابات استان و سایر ارکان شبکه بازرسی استان تقدیر و تشکر کرده است.

گفتنی است: در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه تعداد ۱۶۰۰ بازرس و سربازرس وظیفه حسن جریان انتخابات را  بر عهده داشتند و سامانه هوشمند بازرسی انتخابات (سهبا) نیز به منظور نظارت برخط و آنلاین فرایند انتخابات توسط مجریان امر راه اندازی گردید که به لطف خداوند سبحان و مدیریت هوشمند هیئت بازرسی انتخابات استان این دوره از انتخابات با سلامت کامل برگزار گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار