مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: از 11 تا 18 اسفند ماه که پیش‌فروش اینترنتی بلیت انجام شد 2 هزار و 500 نفر به صورت اینترنتی بلیت تهیه کردند.
کد خبر: ۱۹۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 16 March 2016

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: از 11 تا 18 اسفند ماه که پیش‌فروش اینترنتی بلیت انجام شد 2 هزار و 500 نفر به صورت اینترنتی بلیت تهیه کردند.

به گزارش فارس ، نصرت‌الله حیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین جلسه کمیته حمل و نقل استان را اواخر بهمن برگزار کردیم، اظهار کرد: اداراتی از جمله راه شهرسازی، امداد جاده‌ای، بیمه‌ها، پلیس راهور، نمایندگان استانداری و ... در این جلسه حضور داشتند که تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ و 99 درصد عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه در بحث حوزه حمل و نقل موضوع آمادگی کل شرکت‌های حمل و نقل استان، افزایش ناوگان، پیش‌فروش بلیت به صورت اینترنتی و ... را داشتیم، ادامه داد: از 11 اسفندماه تا 18 اسفند که پیشفروش اینترنتی بلیت انجام شد و 2 هزار و 500 نفر به صورت اینترنتی بلیت تهیه کردند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان با تاکید بر اینکه بستر جابه‌جایی در استان فراهم است و هیچ گونه مشکلی در ناوگان استان وجود ندارد، ادامه داد: مرکز معاینه فنی برای ناوگان سنگین نیز در نظر گرفته شده است و معاینه فنی حرکت وسایل نقلیه مسافربری پیش از سفر معاینه فنی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بحث شرکت‌های امداد خودرو ورود جدی داشتیم و ساماندهی خوبی انجام شده است، بیان کرد: بیش از 60 وسیله نقلیه برای شرکت امدادخودرو خدمات‌رسانی میکنند و مسیرهای آنها نیز مشخص شده است.

حیدری با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی نیز آماده‌سازی راه‌ها آغاز شده است، افزود: بیش از یکهزار و 500 کیلومتر از راههای استان خط‌کشی شده است.

وی در ادامه نصب اعلائم جدید در جاده‌ها، شست‌وشوی اعلائم، نصب نیوجرسی در محلهای مورد نیاز و ... را از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه راه بیان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانههای استان همدان با بیان اینکه در حوزه اورژانس نیز آمادگی کامل وجود دارد، تاکید کرد: ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و اکیپ تعمیراتی با 10 وسیله نقلیه نیز در جاده‌های استان خدمات ارائه میدهند.

وی با بیان اینکه بازدید از نمازخانه بین‌راهی در نیمه اول اسفند و نیمه دوم اسفند ماه انجام شده است، افزود: آمادگی خوبی در بحث نمازخانه‌ها و مراکز بین‌راهی وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه 20 مجتمع بین‌راهی در استان همدان وجود دارد که آماده پذیرایی از مسافران هستند، اظهار کرد: نمازخانه‌ها نیز از وضعیت مطلوبی برخوردارند.

وی افزود: سیستم کنترل سرعت، سیستم توزین در حال حرکت، سیستم آی تی اس، سیستم ترددشمار و سیستم‌های کنترل نظارت تصویری آمادگی لازم را دارند و نظارت آنلاین بر ترددها وجود دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانههای همدان با بیان اینکه مقرر بود که ایستگاه موقت سوخت در مسیر غار ایجاد شود اما تاکنون هنوز محقق نشده است، ادامه داد: در حال پیگیری ایجاد این ایستگاه موقت سوخت هستیم تا بنزین مورد نیاز مسافران تامین شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 8 میلیون تردد در شبکه‌های ارتباطی استان به وقوع پیوست، بیان کرد: پیشبینی میشود امسال با افزایش پنج درصدی ترددها مواجه باشیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار