رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: میزان کشف مواد مخدر در کشور در سال 94 نسبت به سال قبل از آن 10 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۲۰۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 23 March 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی مویدی روز سه شنبه در بازدید از طرح های نوروزی نیروی انتظامی در یاسوج افزود: سال 94 حدود 550 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه 75 درصد از این میزان مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور کشف و ضبط شده، بیان کرد: این مرزها شامل استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد است.
سردار مویدی اظهار کرد: تمرکز بر شرق و حاشیه شرقی کشور و برخورد با باندها و عناصر اصلی سازمان یافته مواد مخدر اولویت اصلی نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر است.
وی عنوان کرد: مبارزه با خرده فروش ها و ساماندهی معتادان با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جدید است.
سردار مویدی مواد مخدر و پدیده اعتیاد را موضوعی جهانی دانست و ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تاکنون در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر قرار داشته و سرمایه های معنوی و مادی چشمگیری را نیز در این راه تقدیم کرده است.
وی خواستار تعامل هر چه بیشتر نهادهای بین المللی با جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با مواد مخدر شد.
سردار علی مویدی همچنین در سفر به کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در این استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار