مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: حضور بی سابقه مسافران در این استان موجب شد تا این اداره کل با کمبود فضا برای اسکان میهمانان روبرو شود.
کد خبر: ۲۰۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 26 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد رضا قانع  با بیان اینکه اسکان مسافران در چهار شب گذشته در مراکز اقامتی مربوط به این اداره کل، بی سابقه بوده تصریح کرد: حجم مسافران به اندازه ای بوده که مسئولان ذیربط مجبور به اسکان مسافران در محلهای از قبل پیش بینی نشده شدند.

وی اظهار داشـت: به دلیل تکمیل شدن مراکز اقامتی، مسافران و میهمانان تازه وارد در چادرها، سالن های ورزشی ، نمازخانه ها و حسینیه ها اسکان داده شدند و حتی برخی از آنان به روستاهای مجاور جاده سنتو در منطقه رستاق هدایت شدند.
وی گفت: اغلب مراکز اقامتی شهرستان های استان نیز تکمیل شده است.
قانع یاد آور شد: تا شب گذشته در مجموع 160 هزار نفر در قالب 32 هزارو 901 خانوار در مراکز اقامتی و محل های یاد شده اسکان یافتند که 25 هزارو 876 خانوار فرهنگی و بقیه غیر فرهنگی هستند.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اضافه کرد: بیشترین مسافران اسکان داده شده در مدارس یزد به ترتیب از استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و مازندران می باشد.
آموزش و پرورش استان امسال چهار هزار کلاس درس در 420 مدرسه برای اسکان مسافران آماده کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار