کد خبر: ۲۰۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 27 March 2016
فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در محور قزوین‌ ـ رشت محدوده رودبار‌ ـ‌ منجیل را سنگین عنوان کرد و گفت: ترافیک در دیگر محورهای گیلان نیمه‌سنگین است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره وضعیت جاده‌ها اظهار کرد: با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی ترافیک در قزوین‌ ـ‌ رشت محدوده رودبار‌ـ منجیل سنگین است.

وی ترافیک دیگر محورهای ارتباطی گیلان را نیمه‌سنگین خواند و افزود: ترافیک در محورهای ورودی و خروجی گیلان نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل، رشت‌ـ لنگرود، رشت‌ـ انزلی و ... را نیمه سنگین خواند و بر ضرورت رعایت مقررات رانندگی در محورهای پرتردد استان تأکید کرد.

وی از اعمال محدودیت ترافیکی در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیکی از 11 فروردین ماه جاری در رشت‌ـ‌قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل اعمال می‌شود.

رستگار گفت: در زمان اعمال محدودیت ترافیکی تردد انواع خودروهای سنگین و کامیون‌ها در محورهای مذکور ممنوع است.

وی اعمال محدودیت ترافیکی در محور آستارا‌ـ اردبیل را 13 و 14 فروردین ذکر کرد و یادآور شد: رانندگان باربری‌ها و خودروهای سنگین به زمان محدودیت ترافیکی توجه کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر اینکه رانندگان از شتاب در رانندگی پرهیز کنند، متذکر شد: سرعت و سبقت غیرمجاز دو عامل وقوع تصادفات مهم و مرگبار است و برای سفری ایمن رعایت مقررات باید در دستور کار رانندگان قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار