کد خبر: ۲۰۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 29 March 2016
تابناک گیلان: مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری رشت از خریداری و تردد 11 خودروی برقی برای جابه‌جایی شهروندان در پیاده‌راه بافت مرکزی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی شریفی عصر امروز در جریان بازدید از روند اتمام اجرای پیاده‌راه میدان شهدای ذهاب اظهار کرد: 11 خودروی برقی برای جابه‌جایی شهروندان در بافت مرکزی شهر رشت خریداری شده و با افتتاح پیاده‌راه فعالیت این خودروها آغاز می‌شود.

وی ظرفیت خودروهای برقی مذکور را چهار تا 14 نفر عنوان کرد و افزود: تردد خودروهای برقی به منظور ارائه خدمات به افراد سالمند و ناتوان جسمی و حرکتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری رشت با بیان اینکه از خودروهای برقی برای جابه‌جایی افرادی که قادر به پیمودن مسیرها نیستند استفاده می‌شود، تصریح کرد: گردشگران می‌توانند از خودروهای برقی در مسیر پیاده‌راه بافت مرکزی شهر رشت استفاده کنند.

شریفی استفاده از خودروهای برقی را بدون آلایندگی خواند و بیان کرد: در تلاش هستیم با نگه‌داری مناسب از خودروهای مذکور همواره خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کنیم.

وی متذکر شد: خودروهای برقی برای تردد در پیاده‌راه با تلاش فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت تهیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار