رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: با تلاش سه ساعته راهداران اداره راه و شهرسازی خلخال تخته‌های سنگ‌های مسیر جاده خلخال به کوثر پاک‌سازی شد.
کد خبر: ۲۰۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 02 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مسافران عبوری از جاده کوثر به خلخال در مصاحبه با خبرنگار فارس ضمن گله‌مندی از بی‌توجهی مسئولان راه و شهرسازی کوثر به صخره‌های ریزشی در پایین‌ست سد کوثر در حوزه شهرستان کوثر گفتند: این سنگ‌ها در هر لحظه ممکن است فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر برای مسافران و رانندگان ایجاد کند.

رانندگان بومی مسیر اظهار کردند: با اینکه بارها در فضاهای مجازی مشکلات دو صخره که به صورت خیلی وحشتناک در حال ریزش است در سایت‌های مختلف گفته شده ولی مسئولان شهرستان کوثر هیچ اقدامی در رفع نقاط حادثه‌خیز در حوزه شهرستان کوثر انجام نداده‌اند.

مسافران گفتند: مسئولان خود با عبور از کنار دو صخره پایین‌دست سد کوثر چه حالی پیدا خواهند کرد و خود را لحظه‌ای به جای مسافران غریبه در این جاده بگذارند.

رانندگان مسافرکش عبوری از این مسیر نیز ضمن اعلام این مطب که مسافران نیز در هنگام عبور از کنار این دو صخره اظهار ناراحتی می‌کنند و ترس دارند، گفتند: این صخره‌ها در ارتفاع قرار گرفته و جاده در زیر این صخره پنهان است و جدا شدن یک تخته سنگ کوچک از این صخره بزرگ و عظیم می‌تواند جان چندین مسافر را بگیرد.

خطر ریزش کوه در جاده خلخال به کوثر رفع شد

محمد قربانی رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال دقایقی پیش در محل ریزش کوه در جاده خلخال به کوثر در پایین‌دست رودخانه کلار چای شهرستان خلخال گفت: با تلاش سه ساعته راهداران اداره راه و شهرسازی خلخال تخته‌های سنگ‌های مسیر جاده خلخال به کوثر پاک‌سازی شد.

قربانی گفت: هم اکنون تردد در مسیر خلخال به کوثر به صورت روان و بدون هیچ مشکل در حال انجام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار