به گزارش تابناک سمنان،یک مقام ارشد بانکی با اشاره به گشایش‌های اقتصادی در کشور در دوران پسابرجام گفت: بانک‌های استان سمنان به هیچ عنوان مشکل سوئیفت ندارند
کد خبر: ۲۰۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 06 April 2016

علی اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در هفدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق سمنان که با حضور دبیر هماهنگی شورای بانک‌های استان سمنان برگزار شد، تعامل مابین دستگاه‌های دولتی و خصوصی را لازمه توسعه اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: ارتقاء زیرساخت‌ها و مساعد شدن بازار تولید نیاز به اقدام و عمل دارد و به همین منظور فعالان اقتصادی بهبود و توسعه فضای کسب کار را در برنامه‌های کاری خود قرار داده‌اند .

رئیس اتاق سمنان اجرای اقتصادی مقاومتی را کلیدواژه توسعه ارزیابی بیان و تصریح کرد: مواردی شامل، حمایت از تولید ملی، اجرای سیاست های اصل 44، توجه به نخبگان، استفاده از فناوری‌های نوین و مردمی‌سازی اقتصاد و دیگر قوانین و دستوالعمل‌های ابلاغی، نیز هدفی جز بلوغ اقتصادی ندارد .

جمعه‌ای نقش دولت و مردم را در اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار خواند و بیان کرد: ایجاد فرهنگی متناسب با اقتصاد مقاومتی باید در جامعه ایران اسلامی نهادینه شود.

همچنین مونسان دبیر هماهنگی شورای بانک‌های استان سمنان بحث منابع مالی بانک‌ها را بسیار تاثیرگذار بیان و اظهار کرد:مدیران بانک‌ها باید به‌دنبال رفع مشکلات فعالان اقتصادی باشند و به همین خاطر تمام عزم بانک‌هادر سال‌جاری احیاء تولید است .

مدیر امور شعب بانک ملی استان سمنان ادامه داد: بانک‌های استان سمنان به هیچ عنوان مشکل سوئیفت ندارند و این خدمات بانکی از طریق شعبات بانک‌های استان قابل ارائه است .

دبیر هماهنگی شورای بانک های استان سمنان از هماهنگی‌ها مرتبط کارگزاری با سیستممالی دیگر کشورها خبر داد و تصریح کرد: مذاکرات ارائه خدمات کارگزاری تاکنون با کشورهای روسیه، انگلستان و آلمان صورت پذیرفته است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار