اتفاقات بهمن ماهی 93؛
تابناک: برخی با ورود ناگهانی به سالن اجرای کنسرت به نحوه پوشش حاضران در کنسرت و نیز تک خوانی بانوان در این کنسرت اعتراض داشتند.
کد خبر: ۲۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 09 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بهمن ماه سال 93 با سفر حسن روحانی و هیئت وزیران به اصفهان، روزهای پر خبری را پشت سرگذاشت.

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود در بهمن ماه سال گذشته قصد نصف جهان کرد و با حضور خود و هیئت دولت در اصفهان از بسیاری از طرح ها بازدید، برخی را افتتاح کردند و نشست های مختلفی نیز با اقشار مختلف از هنرمندان تا روحانیون و خانواده شهدا برگزار و از نزدیک پای صحبت های آنها نشستند.

صحبت های رئیس جمهور در جمع مردم اصفهان در میدان تاریخی نقش جهان مبنی بر زنده بودن همیشگی زاینده رود از جمله حرف هایی بود که شادمانی بسیار مردم حاضر در میدان نقش جهان را در پی داشت.

علاوه بر اینکه رئیس جمهور در اصفهان به بازدید بزرگترین گلخانه خاورمیانه واقع در شاهین شهر اصفهان رفت، دیگر وزرا و معاونان وی نیز هرکدام با حضور در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری از طرح های آماده یا کلنگ زنی برخی طرح ها اقدام نمودند.

در بحبوحه سفر رئیس جمهور به اصفهان،یک سرقت مسلحانه از بانکی در خمینی شهر صورت گرفت که طی آن دو نفر مجروح و یک نفر کشته شد.

این سرقت که درست در روز استقبال از رئیس جمهور در اصفهان همزمان شده بود، چند روزی با سکوت مسئولان انتظامی استان اصفهان همراه بود و در نهایت بعد از ترک اصفهان از سوی رئیس جمهور این خبر رسانه ای شد.

در این حادثه بر اثر تیراندازی سارقان، یک نفر از کارمندان بانک و یک نفر از مشتریان مجروح شدند و یک مشتری بانک نیز به قتل رسید‌.

همچنین در یازدهمین ماه سال گذشته، طی حکمی از سوی سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما، مسعود احمدی افرادی به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب شد.

مسعود احمدی افرادی به این سمت منصوب‌ شده و به مدت سه سال سکان‌دار صداوسیمای استان اصفهان شد.

مسعود احمدی افرادی متولد 21 مهرماه 1349 مشهد مقدس است، وی مدرک کارشناسی خود را در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی، کارشناسی ارشد را در رشته ادیان و عرفان اخذ کرده و هم‌اکنون دارای مدرک دکتری ادیان و عرفان تطبیقی است.

مدیریت شبکه شما، تهران، مدیریت رادیو جوان، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیرکلی رادیو البرز از مهم‌ترین سوابق مدیریتی احمدی افرادی در سازمان صدا و سیما بوده است.

آتش سوزی بخشی از هتل عباسی اصفهان در شب هایی که مسئولان شهری اصفهان را برای جشن های دهه فجر آماده می کردند، یکی از خبرهایی بود که بروی تلکس برخی خبرگزاری قرار گرفت.

خبری که در ابتدا از سوی مدیر هتل عباسی تایید شد اما یک روز بعد با تکذیب روبرو شد و اعلام شد که آتش سوزی تنها به درخت های اطراف پارکینگ هتل عباسی خسارت وارد کرده است.

البته این گفته ها درحالی است که شاهدان عینی، اعلام کردند که این آتش سوزی با تلاش کارکنان هتل عباسی در ابتدا مهار شد و پس از آن ماموران آتش نشانی بر سر حادثه حضور پیدا کردند. موضوعی که با زخمی شدن چند تن از کارکنان هتل عباسی نیز به تایید رسید.

از جنجالی ترین خبرهای بهمن ماهی سال قبل، برگزاری کنسرت همایون شجریان در اصفهان و به حاشیه رفتن این مراسم در شب دوم برگزاری آن در تالار نگین نقش جهان بود.

جریان از این قرار بود که برخی با ورود ناگهانی به سالن اجرای کنسرت به نحوه پوشش حاضران در کنسرت و نیز تک خوانی بانوان در این کنسرت اعتراض داشتند. موضوعی که شایعه ای برای تحریک افکار عمومی و به ویژه افراد حزب اللهی از آب درآمد و در کنسرت خبری از تک خوانی بانوان یا حجاب نامناسب حاضران و نوازندگان خانم نبود.

این افراد مدعی بودند پیامکی با عنوان صدور مجوز برای تک خوانی بانوان در اصفهان در کنسرت شجریان برای آنها ارسال شده است و همین موضوع آنها را به سالن کنسرت کشانده بود.

در پی این اقدام، محمد قطبی مدیرکل ارشاد استان اصفهان بیانیه ای را منتشر کرد و با انتقاد از اقدام این افراد، این رفتار را مورد نکوهش قرار داده بود.

از جمله اخبار تلخ روزهای بهمن ماه، سقوط هشت کارگر ساختمانی از ساختمانی در حال ساخت در بلوار کشاورز اصفهان بود.

در این حادثه هشت کارگر ساختمانی که برای صرف ناهار از طبقات بالا قصد پایین آمدن داشتند، از بالابر ساختمان که برای حمل مصالح استفاده می شوند، استفاده کردند و سبب شد تا با پاره شدن سیم بکسل نه کارگر از این بالابر سقوط کرده و هشت نفر از آنها در دم جان باختند و یک نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار