معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه رتبه اول حضور در نمایشگاه‌های گردشگری کشور طی سال 1394 را کسب کرد.
کد خبر: ۲۰۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 10 April 2016
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه رتبه اول حضور در نمایشگاه‌های گردشگری کشور طی سال 1394 را کسب کرد.

علیرضا مرادی بیستونی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: در ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول کشور در زمینه حضور در نمایشگاه‌های گردشگری شد.

وی ادامه داد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که چندی پیش برگزار شد نیز استان کرمانشاه توانست رتبه اول را در زمینه جذب مخاطب، توزیع اقلام و پذیرایی کسب کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: این نمایشگاه بیش از 20 هزار نفر بازدید کننده داشت که غرفه استان کرمانشاه توانست بیشترین تعداد بازدید کنندگان را به خود جذب کند.

مرادی بیستونی تصریح کرد: حضور فعال در نمایشگاه‌های گردشگری می‌تواند به معرفی هرچه بهتر و بیشتر توانمندیها و پتانسیل‌های استان کرمانشاه کمک کند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور که در دوران پسابرجام هستیم و روابط ایران با کشورهای مختلف جهان روابط بهتری شده، این انتظار می‌رود که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور بیشتر گردشگران خارجی در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار