رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای چندین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و ولگرد در سال ۹۴ گفت: این طرح امسال با برنامه‌ریزی منسجمی در زنجان به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۲۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 11 April 2016
مختار شیرمحمدی در گفت وگو با تسنیم در زنجان با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان و نیز شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر در راستای ارائه برنامه منسجم در زمینه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و ولگرد عزم جدی دارد، اظهار داشت: این موضوع در نخستین جلسه کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر استان مطرح و برنامه‌ریزیهای لازم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته در زمینه جمع آوری معتادان متجهر و ولگرد با مشکل اعتبار و کمبود مکان نگهداری مواجه بودیم، ابراز کرد: این مشکلات امسال باید به حداقل ممکن برسد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان همانند دیگر استانها مکانهای آلوده و پرخطر در حوزه مواد‌مخدر وجود ندارد، عنوان کرد: تجمع معتادان ولگرد و متجاهر در برخی نقاط سطح شهر معضل فعلی در این بخش است.

وی با بیان اینکه بازار زنجان یکی از مکانهای شناسایی شده برای تجمع معتادان ولگرد است، بیان کرد: پلیس در مدت یک روز توانایی برخورد و جمع‌آوری همه معتادان متجاهر را دارد ولی کمبود مکان نگهداری یکی از مشکلات اصلی در این بخش است.

شیرمحمدی تصریح کرد: همه نقاط مشکوک و مکانهایی که از سوی تماسهای مردمی به پلیس اطلاع‌رسانی می‌شود به صورت دوره‌ای رصد شده و تحت کنترل پلیس قرار دارند.

وی با اشاره به تعداد معتادان متجاهر و ولگرد جمع‌آوری شده در سال گذشته افزود: با اجرای طرحهای مختلف بیش از 4 هزار معتاد متجاهر و ولگرد در استان جمع‌آوری شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان زنجان با تاکید بر اینکه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و ولگرد در ایام نوروز امسال نیز اجرایی شد، خاطرنشان کرد: در مدت اجرای این طرحها 71 نفر معتاد متجاهر و ولگرد جمع‌آوری شدند که از این تعداد 41 نفر به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار