فرماندار شهرستان نهاوند گفت: رفتارهای ترافیکی در نهاوند نیازمند اصلاح است و در پی آن باید رفتار فرهنگی هم صورت گیرد که این دو نیازمند ساماندهی است.
کد خبر: ۲۱۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 15 April 2016

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: رفتارهای ترافیکی در نهاوند نیازمند اصلاح است و در پی آن باید رفتار فرهنگی هم صورت گیرد که این دو نیازمند ساماندهی است.

به گزارش ایسنا، "کریم حمیدوند" در شورای ترافیک شهرستان نهاوند، با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری یکی از شاخصه‌های توسعه شهری و گردشگری است که نشانه فرهنگ آن شهرستان است، افزود: زیباترین و شکیل‌ترین پایانه غرب کشور در شهرستان نهاوند واقع است و این با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و کمک از بخش خصوصی و با هزینه‌ای افزون بر ۱۴ میلیارد تومان ساخته شد تا مردم شهرستان در کمال آرامش از آن استفاده کنند.

حمیدوند با بیان اینکه رفتارهای ترافیکی در نهاوند نیازمند اصلاح است، تصریح کرد: سختی‌ها و مشکلات باید در جریان زندگی و یا شهروندی تحمل شود تا انسان و جامعه بشری شاهد پیشرفت باشند.

وی درخصوص موضوعی مبنی بر اعتراض رانندگان ناوگان مسافربری عمومی نسبت به بی‌توجهی به برخورد با سواری‌های مسافرکش شخصی و ساماندهی نشدن آن، گفت: راهنمایی و رانندگی باید نسبت به جلوگیری از فعالیت مسافربرهایی که ساماندهی نشده و یا ساماندهی شده‌ اما در چهارچوب قوانین عمل نمی‌کنند، جرائمی اعمال کند.

وی یک‌طرفه کردن محور فرعی نهاوند_ بروجرد حدفاصل روستاهای «کوهانی و جهان‌آباد»، جلوگیری از حضور در محل‌های پاتوق شده برای جذب مسافر، مشخص شدن تعداد سواری‌های مسافرکش روستایی با آرم و رنگ مشخص و ورود به پایانه جدید و ادامه فعالیت آنها را از دیگر مواردی مطرح کرد که نیاز به رسیدگی دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار