سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پاس از تیم های باسابقه و ریشه‌دار فوتبال ایران است که لیاقت بقا در لیگ دسته اول فوتبال را دارد.
کد خبر: ۲۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 15 April 2016

 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پاس از تیم های باسابقه و ریشه‌دار فوتبال ایران است که لیاقت بقا در لیگ دسته اول فوتبال را دارد.

به گزارش مهر،داوود مهابادی اظهار داشت: اگر منصفانه بگویم از عملکرد بازیکنان خودم رضایت ندارم و نسبت به هفته‌های قبل بازی ضعیف‌تری به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در هفته‌های قبل بازیکنانم بسیار زیباتر و بهتر نسبت به این هفته در برابر پاس بازی می‌کردند خصوصاً در نیمه اول ما ضعیف کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به عملکرد پاس در این دیدار گفت: تیم فوتبال پاس در نیمه اول بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشت و تا به امروز تیمی تا به این اندازه ما را تحت‌فشار قرار نداده بود.

مهابادی افزود: اما در نیمه دوم تیم ما به‌مراتب بسیار بهتر از پاس بازی کرد و به گل هم رسیدیم و با تغییر تاکتیکی که در نیمه دوم انجام دادیم ساختار بازی پاس در نیمه اول را از بین بردیم.

وی با اشاره به شکایت خود از پاس بیان کرد: نزدیک ۸۰ میلیون تومان پول لباس‌های پاس را زمانی که در این تیم بودم به دلیل اینکه باشگاه پولی نداشت از جیب خودم پرداخت کردم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نزدیک ۱۰ ماه از این موضوع گذشته و ۵۰ بار تماس و مراجعه برای گرفتن این پول داشته‌ام اما هنوز خبری نشده و مجبور به شکایت شدم.

مهابادی بابیان اینکه پاس لیاقت حضور در لیگ دسته اول فوتبال را دارد، گفت: من خاطرات بسیار خوبی از همدان و مردم همدان دارم و ارزش زیادی برای مردم این شهر قائل هستم.

وی یادآور شد: امیدوارم پاس با لطف خدا و دعای مردم همدان در لیگ دسته اول فوتبال باقی بماند من همیشه هوادار پاس بوده و هستم.

دیدار دو تیم پاس همدان و آلومینیوم اراک در هفته سی و دوم با نتیجه یک‌بریک به پایان رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار