فرماندار بندرعباس ترویج و احیای بازی‌های بومی و محلی را امری ضروری دانست و گفت: باید با ترویج آئین و سنت‌های خود همچون ورزش‌های ساحلی در جذب گردشگر تلاش کرد.
کد خبر: ۲۲۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 28 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر شامگاه چهارشنبه در آئین مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزش‌های ساحلی خلیج فارس، اظهار داشت: اقدام به برگزاری مسابقات ساحلی آن هم در شهری که خود از وجود کیلومترها از این نعمت خدادادی بهره می‌برد امری ارزشمند و موثر است.

وی با اشاره به اینکه ساحل بی‌نظیر هرمزگان بهترین فرصت برای توسعه ورزش، جذب گردشگر و درآمدزایی است، خاطرنشان کرد: هرمزگان قابلیت میزبانی المپیاد ساحلی کشور و حتی در ابعاد بین‌المللی را داراست.

فرماندار بندرعباس ترویج و احیای بازی‌های بومی و محلی را امری ضروری دانست و عنوان کرد: باید با ترویج آئین و سنت‌های خود همچون ورزش‌های ساحلی در جذب گردشگر تلاش کرد و بتوان بندرعباس را به‌عنوان خطه درخشان خلیج‌فارس به نمایش گذاشت.

پویافر با قدردانی از تلاش‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به‌دلیل برگزاری چنین مسابقاتی گفت: از مدیران پرتلاش این سازمان، خواستار تداوم و ترویج ورزش‌های ساحلی و برگزاری مسابقات در سطوح بین‌المللی هستم چراکه بی‌شک با زندگی مردم ساحل‌نشین گره خورده است. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار