مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به ورود سومین قطار گردشگری خارجی به فارس گفت: توریست خارجی با حضور ۷۲ نفر توریست صبح امروز از شهرستان پاسارگاد وارد فارس شدند.
کد خبر: ۲۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 12 April 2015

 دکتر مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز (23فروردین) در حاشیه بازدید گردشگران خارجی از مجموعه زندیه با اشاره به ورود سومین قطار گردشگری خارجی گفت: توریست خارجی با حضور 72 نفر توریست صبح امروز از شهرستان پاسارگاد وارد فارس شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد پس از بازدید سایت های گردشگری پاسارگاد و تخت جمشید وارد شیراز شده و ضمن بازدید از اماکن گردشگری شیراز عصر امروز با قطار شیراز را به مقصد کشورهایشان ترک می کنند، اظهار داشت: این قطار گردشگری پیش از فارس نقاط دیگر کشور را نیز سر زده بوده است.

امیری با اشاره به اینکه در سال 93 نسبت به سال 92، 132 درصد افزایش گردشگر را شاهد بودیم، افزود: در ایام نوروز 94 نسبت به گذشته 37 درصد افزایش گردشگران خارجی را شاهد بودیم که 9572 بازدید از اماکن گردشگری داشتیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با یادآوری این مطلب که موج اول گردشگران را تا اواسط خرداد خواهیم داشت، اظهار داشت: گردشگران قطار گردشگری که امروز به صورت نمادین مورد استقبال می گیرند با مهمان نوازی که از مردم فارس می بینند سفیران ما در کشورهایشان خواهند بود و هفته آینده نیز گروهی دیگر از همین طریق وارد فارس می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار