رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۲ هزار ویژه برنامه دهه فجر در سراسر خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶ 01 February 2015

به گزارش تابناک،حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی خراسان رضوی در دهه فجر امسال به لحاظ کمی و کیفی دو برابر مدت مشابه سال گذشته بوده و 1054 عنوان برنامه اصلی داریم و در مجموع 12 هزار برنامه در این ایام فرخنده و مبارک در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: همایش پیشکوستان انقلاب را با حضور وزیر اطلاعات و 100 نفر مبازارن انقلابی استان در روز پنجشنبه 16 بهمن ماه داریم که در سالن صبا سازمان صداو سیمای خراسان رضوی برگزار می‌شو، همچنین همایش اصناف استان را هم در این ایام فرخنده داریم که آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در این همایش به ایراد سخن می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی بانوان از 14 تا 18 بهمن ماه برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌های باکیفیت برگزار شده هم می‌توان به مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام(ره) در سالن شهید بهشتی مشهد اشاره کرد.

سلطانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم، تئاتر و شعر فجر را در مشهد داریم، همچنین مسابقات قرآنی روستائیان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل را داریم که به مدت 2 روز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی پرشوری را به مدت 10 شب در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) داریم که در این محافل ارزشی و انقلابی حضرات آیات شمع‌آبادی، سلیمانی، علم‌الهدی و خاتمی و همچنین حجج اسلام رئیسی، فرزانه، رحیمیان و پناهیان به بیان سخنانی از آن دوران شکوهمند و مجاهدت‌های ملت شریف ایران و به خصوص مردم انقلابی خراسان و مشهدمقدس می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هم در 175 نقطه استان برگزار می‌شود و در مشهد این راهپیمایی از ساعت 9 صبح و از عرصه میدان شهدا آغاز و در میدان بیت‌المقدس و صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) به پایان می‌رسد، همچنین مسیر ورودی راهپیمایان برادر به حرم مطهر رضوی درب باب الرضا(ع) و مسیر ورودی راهپیمایان خواهر هم درب باب الجواد(ع) انتخاب شده است.

سلطانی گفت: با وجود صحبت‌های اخیری که درباره محل آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از میدان 15 خرداد باید بگویم که میدان شهدا دارای موقعیت مکانی بهتری بوده و از این میدان 3 ساعت جمعیت مشاهده می‌شود، در صورتی که در راهپیمایی‌هایی که از میدان 15 خرداد آغاز می‌شد تنها یک ساعت این جمعیت مشاهده شد و شاهد پراکندگی‌های زیادی در این مسیر بودیم، در صورتی که مسیر میدان شهدا منسجم‌تر است.

وی افزود: مسیر میدان شهدا به میدان بیت‌المقدس به لحاظ عرضی جوابگو نیست، اما در سایر موضوعات لحاظ شده مناسبت‌تر از میدان 15 خرداد بوده و در خصوص حل این مشکل جزئی هم نیازمند تدبیر نیروهای انتظامات راهپیمایی و همچنین همکاری مطلوب برادران و خواهران حاضر در این مراسم هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: پس از پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک سخنران مراسم پایانی بوده که این برنامه هم در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و در انتها هم بیانیه این راهپیمایی قرائت می‌‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار