کد خبر: ۲۲۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 07 May 2016
تابناک گیلان - رئیس هیئت وزنه برداری گیلان گفت: علل لغو برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان در بندر انزلی را نفهمیدم.

علت لغو اردوی تیم ملی در انزلی مشخص نیستاصغر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: چهاردهم اردیبهشت از طرف فدراسیون فکسی به هیئت گیلان ارسال شد.

در این فکس تاکید شده بود که به علت انجام تمرینات سطح دریا اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با حضور 15 وزنه بردار از 17 اردیبهشت تا 7 خرداد در بندر انزلی برگزار خواهد شد.

وی گفت: فدراسیون بدون هماهنگی با هیئت گیلان تصمیم به برگزاری این اردو گرفت و بعد از هماهنگی این فکس را به هیئت ارسال شد.

ابراهیمی افزود: در حالیکه منتظر برگزاری اردوی تیم ملی در انزلی بودیم، متوجه شدیم که اردوی تیم ملی از هفدهم تمریناتشان را در اردبیل از سر گرفته اند. به عنوان رئیس هیئت گیلان در جریان برگزاری اردو در انزلی نبودم و دلایل لغو برگزاری را هم نفهمیدم.

وی در خصوص برنامه های هیئت در سال جاری گفت: کمبود مسائل مالی باعث شده است تا برای اجرای برنامه های مورد نظر تحت فشار قرار بگیریم. بودجه ای که فدراسیون و اداره کل در اختیار هیئت قرار داده است خیلی کم است و باید خودمان به دنبال جذب حامی مالی باشیم.

ابراهیمی افزود: بطور کلی روسای هیئت ها باید به دنبال جذب حامی مالی باشند. با وجود اینکه جذب حامی مالی کار مشکلی است ولی هیئت در مقاطع مختلف موفق به جذب حامیان مالی مختلفی شده است.

وی گفت: متاسفانه با یک درآمد ثابت و محدود تعداد تیم هایمان افزایش یافت و همین موضوع هیئت را به چالش کشاند. این در حالیست که بخشی از بدهی ها از سال 93 هنوز پرداخت نشده است.

رئیس هیئت وزنه برداری گیلان در خصوص طرح آمایش سرزمین رشته های ورزشی که طرف وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاریست افزود: این طرح بسیار خوبیست و هر استان نسبت به ظرفیت ورزشی در یک سری از رشته ها ظرفیت بیشتری برای موفقیت دارد. همین موضوع باعث شده است تا رشته وزنه برداری در گیلان مورد توجه بیشتری در مقایسه با قبل قرار بگیرد.

ابراهیمی گفت: این فرصت بسیار مناسبی است و هیئت وزنه برداری گیلان و با ارائه برنامه های جامع زمینه جذب منابع مالی بیشتر را فراهم خواهد کرد.

وی درباره نبود وزنه برداران گیلانی در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان افزود: هم اکنون وزنه برداران گیلامی سهمی در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای حضور در المپیک ندارند. متاسفانه در این خصوص با خلایی مواجهیم که باید برطرف شود.

ابراهیمی گفت: در بخش جوانان تک ستاره هایی حضور دارند که از جمله آنها می توانم به علیرضا سلیمانی اشاره کنم. این وزنه برداران با برنامه و هزینه شخصی تمرین کرده و به نتیجه رسیده اند.

رئیس هیئت وزنه برداری گیلان افزود: با برنامه هایی که در بخش استعدادیابی و پشتوانه سازی از سال 92 اجرایی شده است تلاش می کنیم تا در 2 سال آینده برای برطرف کردن این خلا و حضور بیشتر وزنه برداران گیلانی در اردوی تیم های ملی حرکت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار