رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات گفت: مردم رودبار قصران آمادگی قطعی‌های برق را به دلیل انجام عملیات عمرانی داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 14 April 2015
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، عزت‌الله خان‌محمدی اظهار کرد: بر اثر سیل، محور لشگرک به فشم با آب‌شستگی جاده خسارت‌دیده است.

وی گفت: همچنین محور فشم به زایگان بر اثر تخریب جاده مسدود شد و ارتباط روستاهای آبنیک، روته، لالان، زایگان و گرمابدر با شهر فشم به طور کامل قطع شده است.
خان‌محمدی با اشاره به اینکه عوامل راه و شهرداری اوشان فشم در حال ترمیم جاده هستند، افزود: به زودی جاده فشم منتهی به زایگان باز می‌شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات تأکید کرد: ترددهای غیرضروری در جاده‌های این بخش از شهرستان شمیرانات مانع از اجرای عملیات عمرانی ترمیم جاده‌های می‌شود.
خان‌محمدی از وزیر راه و شهرسازی خواست: با توجه به خسارت وارده به جاده‌های این بخش، در ترمیم و احداث جاده‌ها بیش از گذشته مسئولان شهرستان را یاری کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب شهر فشم به دلیل خسارت تأسیسات زیربنایی قطع شده است و آب‌رسانی به وسیله تانکرهای آب انجام می‌شود.
خان‌محمدی با بیان اینکه تأسیسات برق در این منطقه آسیب ‌دیده است، گفت: در حال حاضر برق منطقه وصل شده است، ولی شهروندان باید آمادگی قطعی‌های برق را به دلیل انجام عملیات عمرانی داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار