کد خبر: ۲۲۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 12 May 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد از تشکیل ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کاشورزان روستاییان و عشایر در استان یزد خبر داد.
حسن ابراهیمی در نشست ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که در استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: 315 هزار نفر در استان یزد فاقد بیمه اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 89 هزار نفر مشمول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند، بیان کرد: استان یزد از لحاظ درصد جذب جمعیت مشمول رتبه 19 کشور را دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد از مسئولان استان خواست تا با توجه به ظرفیت موجود، با همکاری و تعامل بیشتر و بهتر برنامه پیش‌بینی شده در قالب سهمیه تکلیفی هر شهرستان برای سال 95 عملیاتی شود.

هادی مقیمی، مدیر کل روستایی و امور شوراها، نیز از بخشداران و سایر مسئولان شهرستان خواست موضوع بیمه اجتماعی در اولویت کارهای آنها قرار گیرد و به ویژه در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی همکاری ویژه‌ای با دفتر صندوق در استان داشته باشند.

تشکیل جلسه ستاد راهبردی صندوق 3 ماه یک بار در استان، تعیین سهمیه تکلیفی برای هر شهرستان، ارائه گزارش عملکرد هرکدام از دستگاه‌های عضو از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین در این نشست مقرر شد که با فراهم شدن زمینه‌های لازم و به کمک نیروهای بسیج و هلال احمر نهضتی در افزایش ضریب نفوذ بیمه از طریق ارتباط رو در رو و پیگیری خانه به خانه و با همکاری و پشتیبانی تمام اعضای ستاد راهبردی صورت گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار