ملی‌پوش اصفهانی وزنه‌برداری، گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی زانوهایم برطرف شده است و خوشبختانه می‌توانم از تمام ظرفیت خود استفاده کنم تا رکوردهای خوبی بزنم.
کد خبر: ۲۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 14 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، رشید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: کادر فنی تیم ملی تغیر کرد و من به حسین توکلی مربی جدید تیم ملی تبریک می‌گویم. خوشبختانه با عملکرد خوبی که داشتم به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم بتوانم رکوردهای خوبی را به ثمر برسانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مصدومیت سال گذشته شما برطرف شده است یا خیر؟ گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی زانوهای من برطرف شده است و خوشبختانه می‌توانم از تمام ظرفیت خود استفاده کنم تا رکوردهای خوبی بزنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران، تصریح‌کرد: تعطیلات عید باعث شده است کمی از آمادگی بدنی دور باشم، اما می‌توانم تا مسابقات جهان خودم را به حداکثر آمادگی برسانم و امیدوارم بتوانم به مسابقات جهانی اعزام شوم.

شریفی در مورد تغیرات در کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری، اظهارکرد: کادر فنی قبلی عملکرد خوبی داشته‌اند و حسین توکلی نیز مربی بزرگ است و می‌تواند تیم ملی را موفق کند.

وی درباره عملکرد هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان، خاطرنشان‌کرد: رسیدگی سعید آذری به نسبت خوب بوده است، زیرا او به خاطر مدیریت باشگاه ذوب‌آهن مشغله کاری بیشتری دارد و نمی‌تواند به طور کامل هیئت را زیر نظر داشته باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار