یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران از امروز تا پایان هفته گرم می‌شود، گفت: بارش باران در شهر تهران تا پایان هفته رخ نمی‌دهد.
کد خبر: ۲۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 15 April 2015
امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با  تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و از بعدازظهر امروز در جنوب غرب رگبار باران و رعد و برق خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پنج‌شنبه در جنوب، غرب و شمال غرب افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران پیش‌بینی شده است، گفت: بارش‌ باران به سمت دامنه‌های زاگرس مرکزی کشیده می‌شود و در اواخر وقت فردا این سامانه در مرکز و شمال شرق کشور باعث بارندگی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش باران در روز جمعه در زاگرس مرکزی و شمال شرق تداوم خواهد داشت، افزود: پنج‌شنبه شب در گیلان بارش باران، رعدو برق پیش‌بینی شده است درواقع در سواحل غربی خزر بارش باران داریم.

نقشینه با بیان اینکه خلیج‌فارس امروز مواج است، گفت: فردا و جمعه سامانه پرفشار باعث وزش باد و گرد و خاک بر روی کشور عراق، کویت و شمال عربستان می‌شود و همچنین در جنوب غرب کشور ما کاهش دید و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از امروز در تهران تا جمعه روند افزایش دما حاکم است، اظهار داشت: بیشینه دمای امروز تهران 20 فردا 22 و جمعه 23 درجه سانتی‌گراد خواهد بود همچنین کمینه دمای امروز 11 و فردا 12 درجه سانتی‌گراد است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز آسمان تهران صاف و کمی ابری پیش‌بینی شده است و فردا در استان تهران بارش خفیف و گاهی وزش باد خواهیم داشت و جمعه آسمان تهران کمی ابری است درواقع بارش باران تا پایان هفته در شهر تهران نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز دمای ارومیه 2 درجه زیر صفر است و روز گذشته زابل 39 و زاهدان 34 درجه سانتی‌گراد بود، گفت: طی 24 ساعت گذشته تا این ساعت بارش برف در خلخال، خدابنده، زرینه، کرستان، شهر بابک، چالدارن و بانه کرستان رخ داده است.

وی بیان کرد: شمال غرب کشور فردا خنک‌تر می‌شود و دمای سراب امروز 3 درجه زیر صفر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار