کد خبر: ۲۳۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 28 May 2016
شن‌ و ‌ماسه رودخانه‌های رودسر هم‌چنان مورد طمع سودجویان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، «علی درویشی» در جلسه محیط‌ زیست این شهرستان گفت: مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودسر در دو گروه جداگانه به پایش زیست‌محیطی رودخانه‌های حوزه استحفاظی(پلرود – خشکرود – آچی رود و ... ) پرداختند.

وی با بیان این‌که شهرستان رودسر دارای بیش از هفت رشته رودخانه دائمی است، ادامه داد: این رودخانه‌ها به حوضه آبریز دریای خزر می‌ریزند و نقش بسزایی در مهاجرت آبزیان ارزشمند و بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر ایفا می‌کنند.

درویشی، ترویج و نهادینه‌کردن نهضت‌ آشتی با طبیعت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را رمز حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار مناطق و زیست بوم‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست رودسر از جمع‌آوری زباله‌های رهاشده در بخشی از ساحل دریای رودسر خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور اقشار گوناگون جامعه در پاکسازی سواحل و عرصه‌های طبیعی شهرستان رودسر در ماه‌های اخیر از قبیل پاکسازی ساحل دریای چابکسر توسط 700 نفر از کارکنان بانک تجارت سراسر کشور، شرکت مبلغان دینی شهرها در پاکسازی ساحل دریای کلاچای و جامعه دانشگاهی در پاکسازی ساحل دریای رودسر نشانگر دانش و بینش عمیق زیست محیطی اقشار جامعه نسبت به سلامت محیط زیست و نگرانی نسبت به آینده زمین این میراث ارزشمند و ماندگار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار