تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
بارها از زبان مسئولین آب و فاضلاب در استان شنیده ایم که نسبت به وجود انشعابات غیر مجاز در سطح شهرها و روستاها گله داشته اند و گاها با شدت و ضعف متفاوت اقدام به برخورد با این نوع تخلف می نمایند.
کد خبر: ۲۳۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 01 June 2016
رئیس آب و فاظلاب شهر چرام در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،با اشاره به وجود این چنین تخلفاتی در شهر چرام،گفت:متاسفانه بخش بزرگی از مشکلاتی که برای حوزه ی آب رسانی در سطح شهر بوجود می آید از همین انشعابات غیر مجاز است،چرا که اینگونه انشعابات بدلیل نداشتن کنتور آب دارنده ی آن بصورت شبانه روزی و برای هر کاری از این انشعاب استفاده می کند و این خود باعث افت فشار و هدر روی گسترده آب می شود.

ارمان حیدری در این خصوص افزود : با توجه به سیاست های کنترلی در خصوص هدفمند کردن استفاده از منابع آب،با جدیت پی گیر اینگونه تخلفات هستیم و با این افراد متخلف برابر با قانون برخورد می نماییم.
وی از دارندگان این انشعابات غیرمجاز خواست که هرچه سریعتر خود به اداره آب و فاظلاب گزارش دهند تا از معرفی آن ها به مراکز قضائی و اعمال جریمه های سنگین جلوگیری شود.
معظلی به نام انشعابات غیر مجاز آب در چرام
حیدری در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع اتفاق چند روز گذشته که بر اثر آتش سوزی اطراف مخزن و چاه های تامین آب شهر چرام ،پمپ چاه اصلی از بین رفته بود اشاره کرد و گفت:طی این چند روز از دو چاه رزرو استفاده می کردیم که باعث برخی مشکلات در آب رسانی به برخی مناطق شهر شده بود اما با پیگیری ها و حمایت های مدیر عامل آب و فاضلاب استان الحمدالله این مشکل حل شد و با نصب پمپ جدید بر روی چاه اصلی در این خصوص مشکل مرتفع شد.
رئیس آب و فاظلاب شهر چرام با تقدیر از مهندس لدنی نژاد که با کمک ها و پیگیری های وی این مشکل برطرف شد از شهروندان و مشترکان آب و فاظلاب خواست با توجه به شروع فصل خشک و نیاز مبرم به آب ، در مصرف این مایع حیاتی نهایت دقت و وسواس را به خرج داده تا همکاران وی بتوانند این فصل را در زمینه تامین آب شهروندان به خوبی مدیریت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار